حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل اوقاف استان یزد مطرح کرد:

حق‌خواهی غزه به تأسی از نهضت عاشورا

حق‌خواهی غزه به تأسی از نهضت عاشورا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: جبهه مقاومت زیر بیرق امام حسین (ع) حق‌خواهی می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: ثمره عظیم سال‌ها مجاهدت در راه خدا تا قیام قائم و پیروزی مردم غزه امتداد خواهد یافت.

 وی ادامه داد: خداوند متعال، برکت خونِ شهدای کربلا را، در رگ‌های مردم مظلوم غزه جاری می‌کند تا همگان از لطف حضورشان در قیام حق علیه باطل برخوردار شوند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) لطف بی‌پایانی شد که جبهه مقاومت را جان بخشید و با قیام و شهادتشان، ملت ایران و تمامِ جبهه مقاومت را، زیر بیرق آن شهید مظلوم، برای ادامه راه تا انتقامِ از آمریکای جنایتکار و خونخواهی شهید اسماعیل هنیه هم‌قسم ساخت.

 صادقی با بیان اینکه جبهه مقاومت زیر بیرق امام حسین (ع) حق‌خواهی می‌کند، در مورد خدمات شهید اسماعیل هنیه بیان کرد: ثمره خدمات بزرگ این فرمانده‌ قهرمان که بی‌پروا و مستحکم در عقیده و ذوب در انقلاب خمینی کبیر (ره)، خار چشم دشمنان شد، به متلاشی ساختن شجره خبیث رژیم منحوس صهیونیستی و خنثی‌سازیِ نقشه‌های نامشروع آمریکا و ایادی آن در منطقه، برای نابودیِ مقاومت و تضعیف دولت‌های مستقل و ایجاد جنگ داخلی در منطقه، منحصر نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: ثمره عظیمِ سال‌ها مجاهدت و استقامت شهید اسماعیل هنیه در طریقِ الی الله که ختم این قیام به پیروزی خواهد شد، در خلقِ صحنه‌های بی‌نظیر حضور انقلابی مردم ایران و جهان، بیدار شدنِ وجدانِ حق‌طلبان خواهد بود.

وی تصریح کرد: شکوه قدرت الهی با رسوایی جنایت بزرگ دشمنان و رویش قیام عاشورا تا قیام غزه، امتداد خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از