حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
عضو شورای شهر یزد خبر داد:

خدمات‌رسانی شهرداری یزد به زائران در مرز چذابه

خدمات‌رسانی شهرداری یزد به زائران در مرز چذابه

عضو شورای شهر یزد گفت: شهرداری یزد در مرز چذابه و در چهار پارکینگ که تحویل شهرداری شده است به مدت ۲۱ روز همراه با ۱۱ دستگاه و تجهیزات و ماشین‌آلات خدمت‌رسانی انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، فاطمه زارع گفت: شهرداری یزد در مرز چذابه و در چهار پارکینگ که تحویل شهرداری شده است به مدت ۲۱ روز همراه با ۱۱ دستگاه و تجهیزات و ماشین‌آلات خدمت‌رسانی انجام می‌دهد.

وی افزود: دو دستگاه آتش‌نشانی، یک دستگاه تانکر آب، یک دستگاه ون، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه کانکس، یک دستگاه پرس و حمل زباله و تجهیزات چادر همچنین ۳۵ مخزن گاری حمل زباله در پارکینگ شهرداری مستقر شده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: همچنین ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در محل پارکینگ ها و ۱۰ هزار آب معدنی و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده است و ۳۵ پاکبان و ۱۵ راننده نیز به زائران خدمات إرائه می‌دهند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: با توجه به لزوم و امنیت وجود ایستگاه آتش‌نشانی مختص شهرک صنعتی و تجهیزات لازم پیرامون این ایستگاه با توجه به اهمیت برقراری ایمنی بیشتر در شهرک صنعتی مقرر شد تجهیزات و نیرو از طریق شهرک صنعتی تأمین و سازمان آتش‌نشانی در جهت آموزش نیرو های مستقر در ایستگاه، همکاری لازم داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از