حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

خون پاک شهید سلیمانی تربیت‌کننده حاج‌قاسم‌ها خواهد بود

خون پاک شهید سلیمانی تربیت‌کننده حاج‌قاسم‌ها خواهد بود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهدا همواره زنده‌اند و از خون پاکشان نسلی همچون خود پرورش داده می‌شوند؛ از خون پاک شهید سلیمانی نیز حاج قاسم‌ها تربیت خواهند شد.

 

سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همواره در گمنامی به دفاع از امت اسلام و ملت ایران پرداخت، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز وطن بود و در گمنامی بدون اینکه وابسته به جناح خاصی باشد و تنها برای دفاع از اسلام و انقلاب در میدان‌های نبرد می‌جنگید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه شهید سلیمانی یک الگو و یک مکتب برای عموم جامعه است، عنوان کرد: شهید سلیمانی به همراه هم‌رزمانش همچون شهید المهندس در جبهه حق علیه باطل جنگیدند و تلاش این شهدای گرانقدر در این جبهه‌ها، تربیت نیروی مقاومت با روحیه شجاعت و فداکاری در جبهه مقاومت و فلسطین است.

وی بیان کرد: ایجاد اتحاد در میان جوامع و اقشار مختلف از دیگر اقدامات بزرگ شهید سلیمانی بود و این پیوند ناگسستنی را چه در پیاده‌روی اربیعن و چه در مراسم یادبود شهید سلیمانی و شهید المهندس در عراق به وضوح مشاهده کردیم؛ مراسمی که در آن پیر و جوان با ظاهرهای متفاوت در کنار یکدیگر قاب عکس این دو شهید بزرگوار را در دست داشتن و در فقدان آنها اشک می‌ریختند.

زارع کمالی با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی بود، عنوان کرد: این سرباز وطن آرزوی پیوستن به یاران شهید خود را داشت و شهادت هدیه خداوند به پاس زحمات حاج قاسم در راه اسلام بود؛ فقدان شهید سلیمانی برای همگان سخت و تلخ بود اما پس از این حادثه شاهد ظهور حاج قاسم‌ها در جامعه بودیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: سربازان وطن همچون سرباز شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران بسیار است و دشمن بداند شهدا همواره زنده‌اند و از خون‌شان نسلی همچون خود به میدان خواهد آمد؛ دشمن بداند که هنوز حاج قاسم در میان حاج‌قاسم‌های گمنام وطن زنده است و فراموش نخواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از