حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه بهاباد:

دشمن به حضور مردم در انتخابات حساس است

دشمن به حضور مردم در انتخابات حساس است

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه دشمن به حضور گسترده ملت در انتخابات حساس است، گفت : مردم با مشارکت پرشور در این رویداد سیاسی مهم نقشه آنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه بهاباد با تاکید براینکه ملت ایران با حضور درانتخابات پایبندی خود را به انقلاب نشان خواهند داد، اظهارکرد: مردم با مشارکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری سرنوشت آینده کشور را رقم زده و با انتخاب نمایندگانی دلسوز و توانمند، دشمن را ناامید می‌کنند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه مردم  ولایت‌مدار این شهرستان در تمام ادوار انتخابات بالاترین مشارکت‌ها را داشته‌اند، بیان کرد: امروز باید با بیان امامین انقلاب همه‌مان پرشور در صحنه انتخابات حضور داشته باشیم تا مشتی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

وی به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: الحمدالله زیارت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای نصیب ما شد که معظم له توصیه‌هایی به ائمه جمعه داشتند، ایشان فرمودند که وظیفه امامان جمعه سنگین هست و باید خودشان مرد میدان باشند همچون حاج قاسم و مردم را با اخلاق و رفتار خود جذب کنند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ائمه جمعه فرمودند توجه به مردم نشان از جایگاه اساسی مردم در اسلام می‌دهد، عنوان کرد: ایشان فرمودند مردم ایران عمیقاً دوست‌داشتی، مؤمن و خون گرم هستند و این نشان از نگاه معظم له به مردم و اهمیت حضور مردم در دیدگاه ایشان دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد، با تسلیت وفات حضرت زینب کبری (س) به ویژگی‌ها وخصوصیات شخصیت این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد وگفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار اسلام بحث تبیین راه عاشورا است، آنچه که سیدالشهدا (ع) آغازگر آن بود با بیان نورانی حضرت زینب کبری (س) تکمیل شد

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) الگویی و سرمشق برای همه مومنان و مسلمان هستند که پای دین و آرمان های انقلاب بایستیم، چرا که ایشان پایداری و پایمردی خودش را در ایستادگی و استقامت در پای آرمان های انقلاب عاشورا داشتند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به مسئله اعتکاف افزود: اعتکاف یک فرصت معنوی برای تعالی روحیه دینی انسان است و باید از این فرصت استفاده شود.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف امسال نسبت به سال‌های قبل ازاستقبال خوبی درشهرستان بهاباد برخوردار بوده است، گفت: مراسم اعتکاف امسال با استقبال گسترده جوانان همراه شد و شاید نقطه عطف و قابل توجه اعتکاف امسال همین حضور جوانان باشد.

امام جمعه بهاباد در ادامه به نبرد رژیم صهیونیستی در سرزمین غزه که به صدمین روز خود می‌رسد اشاره کرد و افزود: در جنگ ۱۰۰ روز اخیر غزه شمار زیادی از مردم به شهادت رسیده‌اند اما اسرائیل به هیچ‌ یک از اهداف خود در این جنگ دست پیدا نکرده است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه فرمودند مساله غزه موضوع بین‌المللی است و مربوط به تمامی آزادی خواهان جهان است و در این موضوعات دست خدا را ملاحظه می‌کنیم.

ابراهیمی بشکانی افزود: از نگاه جهانیان فلسطین قهرمان است و رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک جنایت‌کار شکست خورده شناخته می‌شود و به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از