حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد:

دعوت برای حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

دعوت برای حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

مهدی اقبال در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: همه می‌توانیم با حضور با شکوه در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار مردم استان یزد ثبت کنیم.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات آبروی نظام اسلامی، جهاد عمومی، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و  پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول‌آفرین در کشور خواهد شد، ادامه داد: از همه آحاد استان جهت مشارکت فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه دعوت می‌کنم در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با بیان اینکه حضور همه گروه‌ها و سلایق مختلف در انتخابات امری لازم و ضروری به شمار می‌رود، افزود: امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ثبتی استان یزد آماده مشارکت گسترده در انتخابات هستند، گفت: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم بسیار مهم بوده و انتخاب اصلح ضروری است.

اقبال تصریح کرد: انتخابات سرمنشأ بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت‌ها است که تأثیر بسیار عمیقی به همراه دارد تا جایی که از آن به عنوان یکی از ارکان مهم مردم سالاری، دموکراسی و مشارکت مردم در حاکمیت و سرنوشت خود یاد می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از