حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

دفاع ترکیبی امپراتوری دروغ را شکست داد

دفاع ترکیبی امپراتوری دروغ را شکست داد

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در جریان نا آرامی‌های سال گذشته این دفاع ترکیبی بود که مانع تحقق اهداف دشمن و شکست امپراتوری دروغ شد.

علی پور میرزایی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» در رابطه با وجه اشتراک فتنه ۸۸ با نا آرامی‌های سال گذشته اظهار کرد: شعارهای ساختار شکنانه، اهانت و هتک حرمت به فرهنگ و ارزش‌های ملی و دینی مردم مانند آتش زدن پرچم، مسجد و قرآن و... توهین به امامین محبوب انقلاب و در نهایت تلاش برای تضعیف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله وجوه مشترک فتنه ۸۸ و نا آرامی‌ها بود.

پور میرزایی با بیان اینکه دشمنان در خیال خام به سر می‌برند که مردم ایران با نظام همراه نیست، ادامه داد: این در حالی است که مردم در عاشورای سال ۸۸ با یک حضور ۴۰ میلیونی خود و دو مشارکت ۱۰ میلیونی در سال گذشته معاندان و رفتارهای آنان را محکوم کردند.

وی گفت: ناخدای کشتی ایران رهبر معظم انقلاب و صاحب انقلاب اسلامی امام زمان (عج) هستند؛ شاید با توفان به تلاطم بیفتد اما هرگز چراغ این کشتی خاموش نخواهد شد و پرقدرت به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه جنگ حق و باطل از ابتدای بشریت تاکنون ادامه داشته است، عنوان کرد: جنگ مقوله دردناک و ناراحت‌کننده‌ای است اما دفاع در برابر ظلم امری پسندیده و محبوب است؛ بنابراین برای مقابله با جنگ ترکیبی که دشمن علیه ایران سال‌ها است که به راه انداخته، لازم است دفاع ترکیبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در جریان نا آرامی‌های سال گذشته این دفاع ترکیبی بود که مانع تحقق اهداف دشمن و شکست امپراتوری دروغ شد.

پور میرزایی بر لزوم الگو گیری از دفاع مقدس در ابعاد مختلف برای دفاع از ایران در جنگ ترکیبی حاضر گفت: همین که جنگ تحمیلی شروع شد، وحدت بی‌نظیری بین نظامیان، مسئولان و اقشار مردم صورت گرفت؛ می‌توان این الگو را در بحران‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار داد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از