حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

راه شهیدان را ادامه بدهید

راه شهیدان را ادامه بدهید

شهید علیرضا اقبالی زارچ 30 شهریور 1344 در شهر زارچ از توابع شهرستان یزد به دنیا آمد و سرانجام 23 تیرماه 1361 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره آرپی جی 7 به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، شهید علیرضا اقبالی زارچ 30 شهریور 1344 در شهر زارچ از توابع شهرستان یزد به دنیا آمد و تا دوم متوسطه در رشته اقتصاد اجتماعی تحصیل کرد. پدرش حسین راننده بود و مادرش فاطمه صغری نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی با سمت آرپی جی زن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام 23 تیرماه 1361 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره آرپی جی 7 به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند تا 17 خرداد 1375 پس از تفحص در گلزار شهدای باغ رضوان شهر زارچ به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

تو خواهرم با حجابت پاسدار خون شهيدان باش و بدان كه حجاب تو سنگر توست در مقابل بى‌عفتان‌ و به‌ قول امام كه بدانيد بلندترين فريادها نماز است پس نماز را به پاى داريد و تو برادرم راهم را ادامه بده و نگذار كه امام تنها بماند و هيچ‌ موقع سنگرم را خالى نگذار و به مردم بگویيد كه از خط سرخ امام كه خط تمام اولياست بازنمانند و براى او دعا كنند كه انقلاب ما از اوست و براى او دعا كنند.

از مسئولان و كسانى كه در رأس كارهاى مملكت هستند مى‌خواهم كه افراد شناخته‌شده را در صدر كارها قرار دهند تا خون شهيدان پايمال نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از