حالت تاریک
چهارشنبه, 18 مهر 1403
رد درخواست ۶۰۰ متقاضی اقدام ملی‌مسکن در میبد
فرماندار میبد عنوان کرد:

رد درخواست ۶۰۰ متقاضی اقدام ملی‌مسکن در میبد

فرماندار میبد گفت: درخواست بیش از ۶۰۰ نفر از متقاضیان فاز ۶ اقدام ملی مسکن که واریز وجه نداشته‌اند رد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای مسکن با اشاره به رد درخواست بیش از ۶۰۰ نفر از متقاضیان فاز ۶ اقدام ملی مسکن که واریز وجه نداشته‌اند از فراخوان واریز وجه از بین متقاضیان فاز ۸ که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند خبر داد. 

وی گفت: این افراد می‌بایست ۱۶۵ میلیون تومان واریز کنند تا در لیست قرعه‌کشی قرار گیرند. 

فرماندار میبد همچنین بر تسریع در طراحی بلوار شرق سایت سعید آباد به جهت اجرای خط لوله اصلی گاز شهرک و جابه‌جایی خط لوله آب سعید آباد تأکید کرد. 

سجادی پور پیشنهاد نظام‌مهندسی ساختمان شهرستان میبد جهت‌پذیرش طراحی و نظارت قطعات مسکونی اراضی سعید آباد بر اساس سازوکار این سازمان، پیاده‌سازی و گچ‌ریزی بلوار سعید آباد از سوی شهرداری میبد برای مشخص‌شدن میزان عقب‌نشینی اراضی در مسیر و اقدام در جهت ساماندهی بلوار برای تسهیل در رفت‌وآمد ساکنین در آینده و واگذاری مابقی قطعات را مطرح کرد. 

وی گفت: تکمیل شبکه برق سایت ندوشن و بفروییه تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۳، موافقت با تغییر کاربری یک زمین خدماتی به مسکونی در سایت ندوشن جهت واگذاری به ۱۷ نفر از کسانی که واریز وجه داشته‌اند، حمایت از خانواده در سایت‌های ندوشن و بفروییه و تسریع در واگذاری زمین فاز دوم بفروییه و فاز سوم ندوشن به بنیاد مسکن به جهت ساماندهی مابقی متقاضیان از اهم مصوبات این جلسه بود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از