حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد:

رسانه بزرگ‌ترین سلاح دشمن در ناآرامی‌های پارسال بود

رسانه بزرگ‌ترین سلاح دشمن در ناآرامی‌های پارسال بود

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد گفت: در ناآرامی‌های سال گذشته دشمن به دنبال ناامن کردن کشور بوده و برای تحقق اهداف خود دست به هر کاری می‌زد؛ در این مسیر از بزرگ‌ترین سلاح خود یعنی رسانه کمک گرفت.

سعید ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» در رابطه با به کار بردن امپراتوری دروغ برای رسانه‌های معاند ایران اظهار کرد: عبارت «امپراتوری دروغ» به معنای یک سازمان یا سیستم که بر مبنای دروغ‌گویی و نظام‌های نادرست ساخته شده است، استفاده می‌شود؛ دروغ‌گویی در اینجا به معنای ارائه اطلاعات غلط، تضلیل عمومی و ایجاد تصور نادرست درباره وضعیت واقعی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: استکبار جهانی چندین رسانه مختلف را ایجاد و به کار گرفته تا با استفاده از ابزارهای دروغ در جهت گمراه کردن مردم ایران و درست کردن تصویری نادرست از دولت ایران استفاده می‌کند.

ذاکری عنوان کرد: در ناآرامی‌های سال گذشته دشمن به دنبال ناامن کردن کشور بوده و برای تحقق اهداف خود دست به هر کاری می‌زد؛ در این مسیر از بزرگ‌ترین سلاح خود یعنی رسانه کمک گرفت.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش حیاتی در به خطر انداختن و یا پایداری ملت‌ها دارند، ادامه داد: رسانه‌ها مسئول اطلاع‌رسانی عمومی هستند و نقش مهمی در روشنگری جامعه و ایجاد توجه عمومی به مسائل عمومی دارند. رسانه‌های داخلی می‌توانند به جنگ امپراتوری دروغ رفته و ضمن ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مردم، مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

ذاکری تصریح کرد: لازم است رسانه‌های ایران در کنار پرداختن و بررسی عملکرد مسئولان و تلاشگران نظام جمهوری اسلامی ایران، آن‌ها را مورد بازبینی و ارزیابی قرار دهند؛ این باعث شفافیت و پاسخگویی بیشتر مسئولان شده و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را تسهیل می‌کند.

وی گفت: رسانه‌ها به‌عنوان جفت چشم و گوش مردم در قبال مسئولان عمل می‌کنند و به پایداری جامعه از طریق ارائه اطلاعات صحیح، پویا و مستقل کمک می‌کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از