حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیر منطقه ۴ شهرداری یزد خبر داد:

رفع مشکلات دفع آب‌های‌سطحی در مناطق شهری یزد

رفع مشکلات دفع آب‌های‌سطحی در مناطق شهری یزد

مدیر منطقه ۴ شهرداری یزد از برگزاری مانور مدیریت بحران با هدف آمادگی واحدهای خدمات‌رسان ستاد بحران منطقه در برابر بارندگی و هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد سید ابوالفضل کشفی گفت: باتوجه به تغییرات آب و هوایی و هشدارهای هواشناسی، مانور مدیریت بحران با حضور اعضای ستاد بحران منطقه ۴  به صورت میدانی برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این مانور را، آمادگی هرچه بیشتر و یکپارچگی واحدهای خدمات‌رسان در هنگام بارش باران و جلوگیری از ایجاد بحران‌های ناشی از آن مطرح کرد.

 

کشفی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، مشکلات دفع آب‌های سطحی در محلات خیرآباد، عیش آباد و بخشی از خیابان شهید پارسائیان و بلوار جانباز حل شده است.

 

وی افزود: رفع مشکلات سه راه آزادشهر، بیست متری آزادی (مسجد بتول) و بلوار آزادگان و قسمت‌هایی از سطح منطقه نیز در حال انجام است.

 

مدیر منطقه ۴ شهرداری یزد عنوان کرد: امسال حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی، لوله‌گذاری، کانال‌های آب‌رو و دیگر اقدامات برای جلوگیری از خسارت ناشی از بارندگی، اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است؛ این مانور با حضور حمید رضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد و هیئت همراه برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از