حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون اقتصادی استاندار یزد:

روند بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شتاب گرفته است

روند بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شتاب گرفته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: با توجه به اهتمام ویژه دولت سیزدهم به رفع موانع و مشكلات واحدهای تولیدی كشور، روند بررسی مشكلات این واحدها در استان شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان به بررسی مشکلات تسهیلات برخی از واحدهای تولیدی استان پرداخت ورضمن تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در این استان گفت: در اجرای پروژه‌های بزرگ استانی، همواره بانک ملی ایران به عنوان یک تأمین‌کننده مالی مورد اطمینان، مطرح بوده است.

وی بیان کرد: بانک ملی ایران بازوی اجرایی دولت در بخش بانکی است و از همین رو نگاه مردم و جامعه به این بانک، متفاوت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: نقش بانک ملی بر اساس وظایف ذاتی خود در حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی استان و نقش داده‌ها و اطلاعات اقتصادی برای ما حائز اهمیت است.

شاه‌حسینی گفت: با توجه به اهتمام ویژه دولت سیزدهم به رفع موانع و مشكلات واحدهای تولیدی كشور، روند بررسی مشكلات این واحدها در استان شتاب بیشتری گرفته است.

همچنین در پایان، شاه‌حسینی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی بانک ملی در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف دولت در استان یزد، بر ضرورت تداوم این همراهی تأکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از