حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه گاریزات:

رژیم‌صهیونیستی با ترور افراد راه به‌ جایی نمی‌برد

رژیم‌صهیونیستی با ترور افراد راه به‌ جایی نمی‌برد

امام‌جمعه بخش گاریزات گفت: اسرائیل کودک‌کش با ترور چهره‌های اصلی جبهه مقاومت نمی‌تواند روح مبارزه و استقامت را از ملت‌های مظلوم بگیرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عسکری وزیری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بخش گاریزات شهرستان تفت با اشاره به اینکه تقوا، پیش‌نیاز زیست مومنانه اظهار کرد: تقوا و خود نگه‌داری از بدی‌ها، سبب اصلاح زندگی انسان در ساختار فردی، خانوادگی و اجتماعی او شده و به زندگی افراد هویت و معنا می‌بخشد؛ از این رو گفته شده تقوا، پیش‌نیاز سبک زیست مؤمنانه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ویژگی‌های ممتاز شیعه اهل بیت علیهم‌السلام را برشمرد و افزود: شیعه حقیقی اهل‌بیت علیهم‌السلام ویژگی‌هایی چون عفت شکم و دامن، سرسختی در جهاد با دشمن دین خدا، تلاش برای رضای خدا و نه رضای نفس و خلائق و همچنین امیدواری به پاداش الهی و خوف از عقوبت الهی را در خود دارد. این چنین افرادی شیعیان جعفری هستند.

 

امام جمعه بخش گاریزات شهرستان تفت مهم‌ترین اولویت دولت را حل معضلات اقتصادی عنوان کرد.

 

عسکری وزیری تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز کشور ایران اسلامی نیازمند یک تحرک اقتصادی حساب‌شده، دقیق، پیگیر و مطالبه‌گر در جهت رفع چالش‌های مسیر تولید و اشتغال است.

 

وی ادامه داد: رفع موانع تولید و رونق کسب و کار، توجه به ارزش پول ملی و دلار زدایی در معاملات ملی و فرا ملی عمده مطالبات مردم در بحث اقتصاد است. 

 

وی با اشاره به اینکه المپیک پاریس نماد نفرت و تنفر جهان از باند قاتل صهیونیستی است، اضافه کرد: هرچند این روزها شاهد برگزاری مهم‌ترین مسابقات ورزشی در شهر پاریس هستیم؛ اما این المپیک به نماد نفرت و تنفر از جنایات ضد انسانی باند قاتل صهیونیست غاصب تبدیل شده است؛ به‌گونه‌ای که شرایط به سمتی پیش می‌رود که کانون‌های ضد صهیونیستی در جهان هم‌چون آتش زیر خاکستر در حال شکل‌گیری و گسترش است. 

 

امام جمعه بخش گاریزات شهرستان تفت با بیان اينكه جبهه مقاومت قائم به شخص نیست، بیان کرد: اسرائیل کودک‌کش با ترور و حذف چهره‌های اصلی جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و ایران اسلامی تلاش می‌کند که روح مبارزه و استقامت را از ملت‌های مظلوم بگیرد؛ ولی نمی‌داند که جبهه مقاومت و حق، قائم به شخص نیست؛ بلکه این جبهه مقاوم، یک تفکر اصیل و مکتبی است که بر پایه شهادت و انتظار فرج استوار شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از