حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
سفارش هیچ مدیری را نخواهم کرد
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

سفارش هیچ مدیری را نخواهم کرد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: به صراحت اعلام می‌کنم هیچ سفارشی از جانب مردم برای انتخاب هیچ مدیری نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، محمدصالح جوکار در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور مدیران استان و معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد، گفت: استاندار جدید یزد با کمک نمایندگان یک نقشه اصلاح شده که در تمام جهات کارشناسی باشد و به حل مشکلات مردم بینجامد تنظیم کند و در این صورت امروز می‌توانیم در کنار یکدیگر و با نگاهی دقیق برای حداقل چهار سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هر مسئولی یک روزی می‌آید و یک روزی می‌رود، تصریح کرد: هیچ کدام از این مسئولیت‌ها واقعی نیست بلکه یک آزمایش الهی است تا بتوانیم برای مردم خدمت کنیم و باید این فرصت خدمتگزاری را قدر بدانیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بزرگان فراوانی در طول تاریخ داشته‌ایم که نام آن‌ها ماندگار شده است که نمونه اعلای آن برای مردم یزد شهید صدوقی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه استان یزد دارای ظرفیت‌های فراوانی است، تصریح کرد: وجود معادن از ظرفیت‌های استان است، که اگر معادن در اختیار مردم قرار بگیرد و مزایای آن در جیب مردم قرار بگیرد و مردم احساس کنند که یزد یک استان معدنی است بسیار باعث پیشرفت خواهد شد.

جوکار با بیان اینکه شهرستان‌های استان دارای پیوستگی هستند و مشکلات یک شهرستان برای تمام استان است، تصریح کرد: هیچ فردی حق ندارد مشکل یک منطقه را فقط برای خود بداند و مردم دیگر شهرستان‌ها نیز حق ندارند فکر کنند مشکل دیگر شهرستان‌ها به آن‌ها ربطی ندارد.

وی افزود: اگر امروز در جاده یزد طبس همشهریان ما از دیگر استان‌ها جان می‌دهند باید بدانیم این ها هم وطنان ما هستند باید رفع این چالش را مشکل و چالش خود بدانیم.

جوکار با تأکید بر اینکه استاندار جدید باید بهترین‌ها را انتخاب کند، تصریح کرد: من از اینجا به صراحت اعلام می‌کنم هیچ سفارشی از جانب مردم برای انتخاب هیچ مدیری نخواهد شد.

ی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: متأسفانه بی‌عدالتی در زمینه تقسیمات نمایندگان در استان یزد بسیار چالش‌آفرین شده است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از