حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
توضیحات شهردار یزد در مورد حادثه پارک‌شادی؛

علت اطلاع‌رسانی دیرهنگام بررسی دقیق‌تر حادثه بود

علت اطلاع‌رسانی دیرهنگام بررسی دقیق‌تر حادثه بود

شهردار یزد گفت: علت تأخیر در اطلاع‌رسانی از سوی شهرداری یزد این بود که منتظر دریافت نتیجه پزشک‌قانونی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته بودیم تا بتوانیم این حادثه را به‌درستی برای مردم گزارش کنیم.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به حادثه شب گذشته در پارک «شادی» یزد اظهار کرد: کودک فوت شده بدون تهیه بلیط با عبور از فنس‌های نصب شده در مسیر عبور قطار وارد محدوده مسیر قطار شده که متأسفانه در همین هنگام با قطار که در حال عبور بوده برخورد کرده است و منجر به فوت وی می‌شود.
شهردار یزد با تأکید بر اینکه ایمنی وسائل پارک شادی به‌صورت کامل برقرار بوده و هیچ مشکل ایمنی در این زمینه وجود ندارد ادامه داد: در حادثه ۴ ماه قبل پارک «شادی» نیز هیچ قصور و کوتاهی متوجه شهرداری و حتی پیمانکار پارک شادی نشد؛ بلکه شرکت تأییدکننده استاندارد دستگاه به علت تأیید بی‌مورد دستگاه محکوم شد.
وی علت تأخیر در اطلاع‌رسانی را بررسی دقیق‌تر حادثه دانست و گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه پارک تعطیل و شهرداری یزد و مسئولان پارک «شادی» تا ساعت ۲ بامداد درگیر سانحه اتفاق افتاده بودند و علت تأخیر در اطلاع‌رسانی از سوی شهرداری یزد این بود که منتظر دریافت نتیجه پزشک‌قانونی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته بودیم تا بتوانیم این حادثه را به‌درستی برای مردم گزارش کنیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از