حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری یزد:

علت حریق در شهرک صنعتی یزد بررسی می‌شود

علت حریق در شهرک صنعتی یزد بررسی می‌شود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: علت‌یابی وقوع حریق در این محل توسط کارشناسان ذیربط در دستور کار قرار داد و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سعید پاک سرشت در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی یزد گفت: اعلام حریق سردخانه طراوت واقع در فاز یک شهرک صنعتی یزد ساعت 19 و 54 دقیقه 21 شهریور به مرکز ستاد عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گزارش شده بود.

وی ادامه داد: با اعلام این حریق بلافاصله خودروها و نیروهای آتش‌نشانی از تمام ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهر به اضافه آتش‌نشانان شهرستان‌های اردکان، تفت، زارچ، اشکذر، فرودگاه و شرکت نفت و خودروهای آبرسان شهرداری به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: قریب به 20 دستگاه خودروی اطفای حریق و خودروی آبرسان به همراه 80 نفر پرسنل عملیاتی  در محل حادثه حضور پیدا کردند و در عملیاتی  سه و نیم ساعته حریق را کنترل کردند و پس از آن به لگه‌گیری محل وقوع حادثه پرداختند.

وی تصریح کرد: شایعات زیادی در مورد انفجار منابع آمونیاک داخل سردخانه طراوت در فضای مجازی مطرح شده بود که کاملا تکذیب می‌شود و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی مخزن آمونیاک انجام شده بود.

پاک‌سرشت عنوان کرد: علت‌یابی وقوع حریق در این محل توسط کارشناسان ذیربط در دستور کار قرار داد و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شایعه درگیری کل شهرک صنعتی یزد در این حریق نیز کذب است و سردخانه طراوات و دو کارخانه پلاستیک‌سازی اطراف آن دچار حریق شده بودند که خوشبختانه آتش کنترل و مهار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از