حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک یزد:

قیمت پوشاک در یزد تغییری نداشته است

قیمت پوشاک در یزد تغییری نداشته است

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک یزد گفت: قیمت پوشاک در استان یزد نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

علی عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک بر توزیع و فروش البسه نظارت داشته و در زمینه تولید مداخله‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رکود بر بازار پوشاک سایه انداخته است، ادامه داد: قیمت پوشاک در استان یزد نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و تنها در برخی موارد شاهد افزایش ناچیز آن بوده‌ایم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک یزد در رابطه با خوب یا بد بودن برگزاری نمایشگاه پاییزه عنوان کرد: در برگزاری نمایشگاه تعداد کمی از فروشندگان برای شرکت در آن، دعوت می‌شوند؛ مغازه‌داران به‌واسطه رکود بازار چشم امیدشان به شب عید و زمان آغاز سال تحصیلی است که با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی امیدشان بر باد می‌رود و در نهایت سود از آن تولیدکنندگان بزرگی می‌شود که در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

وی اضافه کرد: ازاین‌رو شاید دایر کردن نمایشگاه پاییزه و بهاره برای مصرف‌کننده به‌صرفه باشد؛ اما برای مغازه‌داران و فروشندگان خرد مایه ضرر بوده و تنها برای تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه سودآوری خواهد داشت.

عزیزی با بیان اینکه در نمایشگاه‌ها نهایتاً ۵۰ واحد فروش پوشاک دعوت می‌شود، تصریح کرد: معمولاً البسه عرضه‌شده در نمایشگاه‌ها کیفیت لازم را ندارد؛ چراکه بعد از اتمام نمایشگاه تعهدی نسبت به خریدار ندارد، ولی مغازه‌دار تلاش می‌کند تا رضایت خریدار را کسب کند و به‌نوعی نسبت به او متعهد است.

انتهای خبر/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از