حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه موقت یزد:

مردم اصلی‌ترین مرحله انتخابات‌اند

مردم اصلی‌ترین مرحله انتخابات‌اند

امام جمعه موقت یزد گفت: مردم اصلی‌ترین مرحله انتخابات‌اند و بالغ بر ۲۴ هزار نفر برای بدست آوردن ۲۸۰ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و این مهم بیانگر اهمیت این دوره انتخابات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، حجت الاسلام و المسللمین سیدناصر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان یزد، اظهار کرد:‌ امروز دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی است؛ شجاعت، نترسیدن در برابر کفار و ایمان قلبی و اقعی را از جمله ویژگی‌های شهید مدرس است و مرحوم مدرس به دستور رضاخان و به جرم ایران دوستی، استقلال طلبی و ایران خواهی به شهادت رسید.

امام جمعه موقت یزد با بیان این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید شهید مدرس را الگوی رفتاری خود قرار دهند، گفت:‌ چرب و شیرین دنیا به هیچ عنوان شهید مدرس را زمین‌گیر نکرده و این مهم باید جدی‌ترین ویژگی نمایندگان مردم در مجلس باشد.

محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت فرآیند تایید صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان، تصریح کرد: توجه به صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس در حقیقت حراست از حق و حقوق تمام ملت ایران است.

وی مردم را اصلی‌ترین مرحله انتخاب دانست و بیان کرد: بالغ بر ۲۴ هزار نفر برای بدست آوردن ۲۸۰ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و این مهم بیانگر اهمیت این دوره انتخابات است.

امام جمعه موقت یزد در پایان سخنان خود با بیان این‌که قانون اساسی محور وحدت و همبستگی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: همه با هر سلیقه و نگاهی به مسائل مختلف باید مطیع قانون اساسی باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از