حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس حزب «ندای ایرانیان» در یزد:

مسیر اصلاحات از صندوق‌های رأی عبور می‌کند

مسیر اصلاحات از صندوق‌های رأی عبور می‌کند

رئیس و دبیر شعبه یزد حزب «ندای ایرانیان» گفت: انتخابات اصل بی‌بدیل دموکراسی است و مسیر اصلاحات و تحولات از صندوق‌های رأی می‌گذرد.

محمدکریم دهقانی‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: از نگاه من انتخابات به عنوان اصل بی‌بدیل دموکراسی بوده و معتقدم که مسیر اصلاحات و تحولات از صندوق‌های رأی می‌گذرد.

وی افزود: مشارکت در انتخابات از نگاه من یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و این نظام است و به همن دلیل نباید اجازه دهیم کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد شود.

رئیس و دبیر شعبه یزد حزب «ندای ایرانیان» تصریح کرد: ما به عنوان یک نهاد مدنی که اصلاح‌طلبی و تحول به صورت مسالمت‌آمیز را تنها راه کنش سیاسی مؤثر می‌دانیم، با وجود تمام انتقادها از انتخابات دفاع می‌کنیم.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: آحاد ملّت را به مشارکت در انتخابات مجلس دعوت می‌کنیم تا با انتخاب و حمایت از افراد شایسته گامی مهم در راستای پیشرفت کشور و حل مشکلات آن برداشته شود.

دهقانی‌زاده با اشاره به بخش کوتاهی از بیانیه منتشر شده از سوی حزب «ندای ایرانیان» ادامه داد: بر هیچ وجدان آگاه و منصفی پنهان نیست که این فراخوانی و دعوت (که از سر صداقت و میهن‌دوستی و خیرخواهی انجام می‌شود) نه به معنای نادیده گرفتن دردهای مردم و جور و جفاهایی که بعضاً بر آنان رفته است، بلکه اتفاقاً برعکس، به عنوان مرهمی بر آن زخم‌ها و همچون راهی غیر خشونت‌آمیز برای حل بخشی از مشکلات کشور پیشنهاد می‌شود، به این امید که کارِگر افتد!    

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از