حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بهاباد:

مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران می‌شود

مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران می‌شود

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران می‌شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت در انتخابات و هر رای به منزله رای به جمهوری اسلامی ایران است.

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» ضمن قدردانی از حضور ۸۰ درصدی مردم شهرستان بهاباد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور از آمادگی این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هیچ کدام از نامزدها موفق به کسب اکثریت آراء نشدند مرحله دوم انتخابات در روز ۱۵ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان بهاباد آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در جمعه آینده در این شهرستان را دارد و کلیه عوامل اجرایی و نظارتی و حفاظت در این زمینه در آمادگی کامل قرار دارند.

فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه قریب به ۷۰۰ نفر جزو عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند، عنوان کرد: همچون مرحله گذشته در شهرستان بهاباد ۲۶ شعبه اخذ رأی اتخاذ داده شده است که ۱۱ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه  سیار است.

وی ادامه داد: در بخش آسفیج ۱۰ شعبه و ۱۶ شعبه در روستاهای بخش مرکزی نیز اتخاذ شده است.

تیموری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ایران دارای ابعاد بین‌المللی است و نگاه بسیاری از کشورهای دنیا نیز به نتیجه این انتخابات است و مشارکت ملت ایران در انتخابات به صورت لحظه‌ای رصد توسط سایر کشورهای دنیا رصد می‌شود. 

وی با بیان اینکه  نتایج انتخابات و انتخاب اصلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در دور دوم انتخابات مردم ایران باید از میان دو نامزد اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری ایران انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان بهاباد ادامه داد: در دولت سیزدهم کشور ما در یک مسیر و ریل‌گذاری بسیار خوبی حرکت کرد و اقدامات بسیار خوبی در اقدامات زیربنایی انجام شد.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی ایران می‌شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت در انتخابات و هر رای به منزله رای به جمهوری اسلامی ایران است.

تیموری با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده اظهار کرد: مسیری که در دولت سیزدهم آغاز شده بود باید ادامه یابد و براساس مبانی انقلاب فردی باید انتخاب شود که اعتقاد قلبی و واقعی به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب داشته باشد، کارآمد باشد و توانایی مدیریت اجرایی کشور را داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم ایران با بصیرت و آگاهی و هوشیاری کامل فردی را انتخاب خواهند کرد که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد. 

فرماندار شهرستان بهاباد با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات بیان کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم مسیر خوبی که ایشان آغاز کرده بودند باید ادامه یابد و قطعا انتخاب شایسته و خوب تضمین‌کننده پیشرفت کشور خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از