حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم یزد در مجلس خبر داد:

مشارکت در انتخابات موجب ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی

مشارکت در انتخابات موجب ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: رأی مردم موجب استحکام ساخت نظام است و ما به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات برای ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل و منطقه نیاز داریم.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات گفت: مقام معظم رهبری هنگام شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و در پای صندوق رأی بیاناتی در اهمیت شرکت در انتخابات داشتند که باید این فرمایشات را مورد توجه ویژه قرار دهیم.

وی ادامه داد: معظم له فرمودند که دوام، قوام، عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقّف به حضور مردم است؛ برای همین است که ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مسئله‌ رأی دادن را و حضور در این آزمون مهمّ سیاسی را جدّی بگیرند بنابراین باید به این امر لبیک گوییم.

نماینده مردم یزد، ندوشن، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رأی مردم موجب استحکام ساخت نظام است و ما به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات برای ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل و منطقه نیاز داریم.

جوکار افزود: امروز اگر ما در سطح بین‌الملل نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات، نشاندهنده تقویت جایگاه مردم و پشتیبانی از نظام، انقلاب و کشور است و دست توطئه‌گران، دشمنان، استکبار و ایادی آنها را  برای فتنه‌انگیزی و ایجاد توطئه در کشور ما کوتاه می‌کند.

وی گفت: بنا به فرموده رهبری ابتدا مشارکت بالای مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و در اولویت قرار دارد و پس از آن انتخاب فرد اصلح است که می‌تواند در سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد بنابراین نباید از آن غافل باشیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی لازم است که ملت ایران  در روز انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند که یقینا این مشارکت به نفع جمهوری اسلامی تمام خواهد شد و امیدواریم در جمعه آینده در روز 15 تیرماه حماسه برتری از روز 8 تیرماه در کشور ما رقم بخورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از