حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر مطرح کرد:

معرفی الگوی سوم زن مسلمان در رویداد طنین

معرفی الگوی سوم زن مسلمان در رویداد طنین

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیراستان یزد گفت: رویداد «بانوان طنین» بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است همچنین بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان‌شمول روایت می‌کند.

سپیده رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، درآستانه برگزاری رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به اهمیت این رویداد برای بانوان رسانه‌ای اشاره کرد و گفت : این رویداد روز شنبه ۱۷ شهریور در شهر یزد برگزار می‌شود، و قطعاً فرصتی است برای بانوان تا توانایی‌ها و تخصص‌های خود را در حوزه «زن و خانواده» به نمایش بگذارند.

وی عنوان کرد: تلاش کردیم در رویداد طنین، محورهایی همچون روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشور‌های غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه مورد توجه و تأکید قرار بگیرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد افزود: این رویداد بستری برای معرفی مدل الگوی سوم زن مسلمان است همچنین بانوی در تراز انقلاب را به طور جهان‌شمول روایت می‌کند.

وی به اهمیت تولید محتوا در عرصه‌های مختلف مانند کلیپ، گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که بانوان رسانه‌ای استان آثار فاخری در این رویداد تولید و انتشار دهند.

رضایی اضافه کرد: این رویداد فرصتی است تا بانوان رسانه‌ای بتوانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه «زن و خانواده» در این عرصه هم چون ساحت‌های متعدد، نقش‌آفرین باشند و توانایی همچنین تخصص خود را محک بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از