حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
مولدسازی 2 فقره ملک مازاد دولتی در یزد
معاون اداره کل دارایی یزد خبر داد:

مولدسازی 2 فقره ملک مازاد دولتی در یزد

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از مولدسازی و فروش دو فقره ملک مازاد دولتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،  علی‌اکبر صائبی از مولدسازی و فروش دو فقره ملک مازاد دولتی این استان به ارزش 100 میلیارد ریال در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این سیاست اقتصادی و مالی دولت، منابع حاصل از فروش آن در چرخه رونق اقتصاد استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه منابع حاصل از مولدسازی در برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: فرآیند مولدسازی املاک یاد شده شامل شناسایی، طرح در ستاد استانی و موافقت ستاد کشوری مولدسازی انجام شد و طی مراحل قانونی به فروش رسید.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه هم اینک 25 فقره ملک مازاد به ارزش هزار میلیارد ریال شناسایی و در برنامه مولدسازی قرار گرفته است، اظهار داشت: 39 فقره ملک مازاد به ارزش 10 هزار میلیارد ریال جهت اخذ مجوز فروش به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شد و ما منتظر موافقت ستاد کشوری هستیم.

وی از برگزاری 18 نشست عمومی و تخصصی ستاد استانی مولدسازی با حضور مسئولان ارشد اجرایی، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی و تعیین تکلیف اموال مازاد دولتی شناسایی شده در استان خبر داد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از