حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد:

قیمت میوه در یزد کاهشی است

قیمت میوه در یزد کاهشی است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد گفت: قیمت میوه در استان یزد نسبت به استان‌های همجوار گران‌تر نیست و روند رو به کاهشی را دارد.

محمد حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه قیمت میوه در استان یزد نسبت به استان‌های همجوار گران‌تر نیست، اظهار کرد: قیمت میوه در استان یزد رو به کاهش است و کمبودی در این زمینه در استان یزد وجود ندارد.

وی با اشاره به قیمت میوه‌های فصل در میدان میوه و تره‌بار یزد بیان کرد: قیمت زردآلو و آلوچه در میدان میوه و تره‌بار هر کیلو ۵۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان، توت فرنگی کیلویی ۶۰ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان و توت فرنگی گلخانه‌ای نیز هر کیلو ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد ادامه داد: هر کیلو هندوانه ۴ هزار تومان تا ۱۱ هزار تومان، خربزه نیز ۱۰ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان، خربزه افغانی هر کیلو ۵ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار یزد قیمت‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: هر کیلو شمام ۵ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان، طالبی ۱۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان و مارشال نیز ۱۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان است.

غلامی با اشاره به قیمت صیفی‌جات در میدان میوه و تره‌بار یزد تصریح کرد: هر کیلو سیب‌زمینی ۸ هزار تومان تا ۱۶ هزار تومان، پیاز از ۱۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان، خیارسبز درختی یزدی از کیلویی ۱۰ هزار تومان تا ۱۸ هزار تومان، خیارسبز مینی از ۷ هزار تومان تا ۱۴ هزار تومان و گوجه هر کیلو از ۵ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار یزد به فروش می‌رسد.

وی در پایان گفت: قیمت‌های اعلام شده مرتبط با فروش میوه و صیفی‌جات در میدان میوه و تره‌بار یزد است و در میوه‌فروشی‌ها به صورت کلی با ۳۰ درصد افزایش اجناس به فروش می‌رسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از