حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش یزد مطرح کرد:

هدیه دولت به دانش آموزان مستعد

هدیه دولت به دانش آموزان مستعد

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش استان یزد: حدود یک‌صد نفر دانش‌آموز نخبه در زمینه حمایت آموزش‌وپرورش برای تحصیل رایگان در استان یزد داریم.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، در راستای عدالت آموزشی و با دستور رئیس جمهور هزینه‌های تحصیل دانش آموزان نخبه در دهک‌های یک تا چهار مدارس سمپاد را دولت پرداخت می‌کند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان یزد گفت:میزان حق ثبت نام مدارس استعداد درخشان معادل ۵۰ درصد هزینه شهریه مدارس غیر دولتی همتراز شهر محل استقرار است و با توجه به برآورد هزینه‌ها و تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، این مبلغ به ۳۵ درصد کاهش یافت و نامه نگاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد و سازمان زندان‌ها صورت گرفت تا تحصیل دانش آموزان مستعد این نهادها نیز   با تخفیف ویژه یا رایگان صورت گیرد که همزمان نامه نگاری با مدیران مدارس هم صورت گرفت.

دهقان افزود:البته کار در حال انجام بود تا در خردادماه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که این امر تصویب شده که استان یزد در این امر پیشرو بود که البته اکنون حدود یکصد نفر دانش آموز نخبه برای تحصیل رایگان در استان یزد داریم.

انتهاب خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از