حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه موقت میبد:

هر رای موجب تداوم انقلاب و نظام است

هر رای موجب تداوم انقلاب و نظام است

امام جمعه موقت میبد گفت: هر رأیی که در روز هشتم تیرماه به صندوق ریخته شود موجب تداوم این اقتدار و عظمت این نظام و انقلاب در جهان است که امروز چشم همه محرومان و مستضعفان به این نظام و به این کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، ضمن تبریک با عید سعید غدیر با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: کشور عزیز و نظام اسلامی ما در دنیا به خصوص پس از تشییع پیکر رئیس جمهور شهیدمان اقتدار عجیبی پیدا کرده است، برای تداوم این اقتدار و عظمت باید یک انتخاب باشکوه و با درصد بالایی از حضور مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: قطعاً ملت عزیز ایران می‌دانند که هر رأیی که در روز هشتم تیرماه به صندوق ریخته شود موجب تداوم این اقتدار و عظمت این نظام و انقلاب در جهان است که امروز چشم همه محرومان و مستضعفان به این نظام و به این کشور است.

امام جمعه موقت میبد اضافه کرد: مردم با بصیرت ایران هم در هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی حضور باشکوهی خواهند داشت و هم با انتخاب فرد اصلح مسیر اقتدار و عزت نظام اسلامی را تداوم می‌بخشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشار به ویژگی‌های شهید رئیسی که مورد توجه مردم بود، گفت: مقام معظم رهبری به خوبی ویژگی‌های شهید رئیسی را بیان فرمودند، مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی اخلاص او در عمل بود که مردم باید در انتخاب فرد اصلح این ویژگی را ملاک قرار دهند.

حسنی با بیان اینکه مردمی‌بودن شهید رئیسی یکی دیگر از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح است، افزود: شهید رئیسی بسیار مردمی بود و همواره در بین مردم حضور داشت و رفع مشکلات آنها را پیگیری می‌کرد، وی در دورترین نقاط کشور از جمله روستاهای مرزنشین حضور پیدا می‌کرد و در میدان حضور داشت این ویژگی از شاخصه‌های یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی است که مردم باید در انتخاب خود به آن توجه کنند.

وی افزود: رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید یک انسانی فعال، پرکار و خستگی‌ناپذیر و آشنا به مبانی انقلاب و اسلام و پایبند به آن باشد که شهید رئیسی نیز همین گونه بود، خستگی‌ناپذیر و مأنوس با مردم بود و شبانه‌روز در خدمت مردم و برای مردم تلاش می‌کرد.

حسنی گفت: ان‌شاءالله ملت ایران رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند که در همین مسیر و خط شهید رئیسی باشد و در مکتب ایشان این راه را ادمه دهند.

وی افزود: مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات تداوم تشییع باشکوه شهدای خدمت است و بار دیگر مردم در برابر جهانیان با حضور پرشور خود در انتخابات تداوم راه شهدا، انقلاب و امام(ره) را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از