حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مجری و بازیگر یزدی مطرح کرد:

همه مردم پای کار دفاع از نظام اسلامی

همه مردم پای کار دفاع از نظام اسلامی

مجری توانمند یزدی گفت: دشمن فکر می‌کند با شهادت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی چنته جمهوری اسلامی خالی می‌شود اما هرگز اینگونه نیست و همه برای دفاع از این کشور و نظام اسلامی پای کار هستند.

مهدی قانع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و همچنین حمله شب گذشته تروریست‌ها در راسک و به شهادت رسیدن چند تن از نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه چند تن از پاسداران سپاه الغدیر یزدگفت: در زمان جنگ هشت ساله، ایران از بیش از ۳۰ کشور اسیر گرفته بود و کشورهای شرق و غرب دنیا به دنبال تجزیه ایران بودند تا با تکه تکه کردن کشورمان توان مقابله با هیچ ابرقدرتی را نداشته باشیم هم اکنون نیز دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال خدشه وارد کردن به اقتدار این نظام هستند.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران شهید زاهدی و همراهانشان به شهادت رسیدند و شب گذشته نیز حمله تروریستی به راسک رخ داد و در جای جای ایران نیز سربازان گمنام امام زمان از بسیاری از وقایع و حملات جلوگیری می‌کنند و نمی‌گذارند که امنیت کشور به خطر بیفتد و کشور دچار آشوب و جنگ شود با این حال دشمن تمام توان خود ا به کار گرفته است که به جمهوری اسلامی ضربه بزند اما کور خوانده است.

این مجری و بازیگر مطرح یزدی با بیان اینکه شهید حسن‌نژاد یکی از شهدایی است که شناخت خوبی از او داشتم، افزود: این شهدا به آرزوی خودشان رسیدند چرا که دلبسته به دنیا نبودند و‌ جهادگری تمام عیار بودند و دشمن فکر می‌کند با شهادت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی چنته جمهوری اسلامی خالی می‌شود اما هرگز اینگونه نیست و هزاران هزار نفر در این کشور مانند این شهدا هستند و همه برای دفاع از این کشور و نظام اسلامی پای کار هستند.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود «ما منتظریم محرم گردد هنگامه امتحان میسر گردد» واقعا نیز همین گونه است و اگر فرمان جهاد برسد همه پای کار خواهند آمد با این حال ناراحتی ما از کسانی است که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و با حرف‌ها و طعنه‌هایشان دل خانواده شهدا و مدافعان امنیت را به درد می‌آورند.

قانع تصریح کرد: اینکه کشور ما و مردم ما دچار مشکلات هستند را نمی‌توان کتمان کرد اما باید از خودمان بپرسیم‌ ما برای رفع این مشکلات چه کار کردیم و چه قدم‌هایی برداشتیم آیا حداقل در محله و مسجد و حسینیه محل خودمان فعال بودیم و قدمی حداقل برای حل مشکلات محله و هم محله‌ای‌های خود برداشته‌ایم یا فقط نشسته‌ایم و از مشکلات گلایه داریم.

وی اضافه کرد: باید دانش و سواد رسانه‌ای خود را بالا ببریم و هر آنچه در فضای مجازی منتشر می‌شود را باور نکنیم و مراقب باشیم چرا که اگر امنیت کشور به خطر بیفتد آرامش و آسایش همه اصلاح‌طلب، اصولگرا، کرد، لر، عرب و عجم و... در این کشور به خطر می‌افتد و باید اتحاد و همبستگی داشته باشیم و برای عزت و اقتدار و امنیت ایران اسلامی تلاش کنیم.

این مجری توانمند یزدی تصریح کرد: متأسفانه برخی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی از سپاه و بسیج و... را مورد هدف قرار می‌دهند اما نباید فریب رسانه‌های و تبلیغات و دروغ‌های دشمن را خورد چرا که این نیروهای نظامی و امنیتی هستند که با اینکه خود نیز خانواده و فرزند دارند‌ از جان خود گذشته‌اند و همیشه و هر جا جلوی دشمن ایستاده‌اند و جان خود را در راه اسلام، کشور و امنیت این کشور و مردم به خطر انداخته‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از