حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

وابسته نباشیم

وابسته نباشیم

شهید محمد اعتماد العلماء بنادکی ۲ شهریور ۱۳۳۸ در شهرستان مهریز به دنیا آمد و سرانجام ۲۲ فروردین ۱۳۶۱ در کامیاران مورد سوءقصد گروه‌های ضدانقلاب قرار گرفت و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» شهید محمد اعتماد العلماء بنادکی ۲ شهریور ۱۳۳۸ در شهرستان مهریز به دنیا آمد و به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. طلبه بود. پدرش محمدحسن روحانی بود و مادرش معصومه نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت نیرو واحد تدارکات راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۲ فروردین ۱۳۶۱ در کامیاران مورد سوءقصد گروه‌های ضدانقلاب قرار گرفت و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای روستای درب باغ زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

 

 

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

 

 

از شما ملت قهرمان و شهیدپرور و شما اى خانواده‌ام تقاضا دارم كه قدر اين قلب تپنده و اين ياور مستضعفان و نايب امام‌زمان را بدانيد و كارى نكنيد كه قلب او را بسوزانيد و هر صبح و شب براى سلامتى او و طول عمر او دعا كنيد و از خدا بخواهيد تا انقلاب جهانى امام مهدى (عج) سایه‌اش بر سر ملت‌های مستضعف جهان و ملت ايران نگه دارد خدایا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار .

انتهای‌ خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از