حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان ابرکوه خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های مصوب ابرکوه در سفر ریاست‌جمهوری

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های مصوب ابرکوه در سفر ریاست‌جمهوری

فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: از پروژه‌های مورد تصویب در سفر دولت سیزدهم به استان یزد برای ابرکوه، ۳۰ درصد تکمیل شده و مابقی پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی تقریبا ۷۰ درصد در حال تکمیل است.

محمدهادی زارع‌زاده در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد گفت: ۳۹ پروژه در حوزه‌های مختلف تجهیز مدارس، سلامت، کشاورزی، حمل و نقل، گردشگری، ورزش، مسکن و غیره با اعتبار نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان برای ابرکوه در سفر اول دولت سیزدهم به استان یزد به تصویب رسید.

وی ادامه داد: از پروژه‌های مورد تصویب برای ابرکوه۳۰ درصد تکمیل شده است و مابقی پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی تقریبا ۷۰ درصد در حال تکمیل است.

فرماندار شهرستان ابرکوه ادامه داد: در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد سه پروژه با اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان، در حوزه سلامت دو پروژه با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، در حوزه زنان و خانواده یک پروژه با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیون تومان، در حوزه کشاورزی و امور عشایر نیز ۱۱ پروژه با اعتبار نزدیک به ۷۳ میلیارد مصوب شده بود.

وی افزود: دو پروژه مصوب حمل و نقل در شهرستان ابرکوه در سفر ریاست جمهوری راه‌اندازی راه آهن یزد- اقلید و تقاطع غیر همسطح بزرگراه تفت- ابرکوه- سورمق و باند دوم کمربندی با مجموع اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان بوده است.

زارع‌زاده ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی نیز یک پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، در حوزه گردشگری چهار پروژه با اعتبار ۶.۷ میلیارد تومان، در حوزه ورزش و جوانان سه پروژه با اعتبار ۲.۲۳ میلیارد، در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دو پروژه با اعتبار نزدیک به ۳ میلیارد تومان و دانشگاه یزد با اعتبار ۱۰ میلیارد از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به ابرکوه بود.

وی گفت: در حوزه اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی نیز احداث سالن ورزشی کارگران ابرکوه با اعتبار ۶ میلیارد تومان به تصویب رسید، همچنین در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز پروژه کنترل سیل غرب در این شهرستان با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از