حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

چراغ بافت تاریخی خاموش نشود

چراغ بافت تاریخی خاموش نشود

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: باید به مردم ساکن در بافت تاریخی خدمات ارائه شود تا چراغ بافت تاریخی ارزشمند روشن بماند.

به گزارش یزدرسا، محمدصالح جوکار در جمع مردم محله لرد کیوان یزد با تأکید بر اینکه در خصوص تعیین کاربری‌ها و صدور مجوز برای سرمایه‌گذاری‌ها در محلات حتماً باید با اختصاص پارکینگ همراه باشد، اظهار کرد: میراث فرهنگی و شهرداری در زمان تعیین کاربری و صدور مجوز‌ها باید مسائل مورد نیاز محلات که یکی از آن‌ها پارکینگ است را در نظر گیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اضافه کرد: اعتقاد و باور داریم که چراغ بافت تاریخی نباید خاموش شود، برای این کار در اولویت اول باید به مردم خدمات بدهیم تا در این بافت ارزشمند ماندگار شوند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات و دسترسی‌های آسان به مردم محلات بالاخص در بافت تاریخی باید در اولویت قرار گیرد تا مردم ماندگار شوند.

جوکار تأکید کرد: حضور مردم در بافت تاریخی و زنده نگه داشتن آن یک فرصت است که به واسطه آن می‌توان برای استان تولید ثروت کرد.

نماینده مردم در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان هیچ تفاوتی با مردم ندارند، اظهار کرد: هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی را متقبل می‌شود باید در راستای خدمت بی‌منت مردم تلاش و کوشش داشته باشد و در این مسیر هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ مصوبات دیدار‌های مردمی توسط فرمانداری به دستگاه‌ها، اضافه کرد: افرادی که در محلات به عنوان نماینده جهت پیگیری مصوبات انتخاب می‌شوند باید در این راه جدیت و عزم داشته باشند زیرا اگر پیگیری نکنند و این مصوبات اجرایی نشود، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از