حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل یزد خبر داد:

کاهش ۱۵ درصدی قیمت خودرو در بازار یزد

کاهش ۱۵ درصدی قیمت خودرو در بازار یزد

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل یزد گفت: خبر واردات خودروهای خارجی در کاهش قیمت خودروهای داخلی تاثیر زیادی داشته و موجب کاهش قیمت 15 تا 20 درصدی این خودروها به ویژه خودروهای سواری شده است.

حسین پرور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به واکنش بازار خودرو به خبر واردات خودروهای خارجی گفت: این تصمیم در کاهش قیمت خودروهای داخلی تاثیر زیادی داشته است و موجب کاهش قیمت 15 تا 20 درصدی این خودروها به ویژه خودروهای سواری شده است.

وی ادامه داد: این تصمیم در حال حاضر موجب کاهش قیمت خودرو شده است اما همچنان برخی جنبه‌های اجرایی این قانون برای مردم مشخص نشده است و ابهاماتی دارد که به دنبال این موضوع اگر تصمیمی اتخاذ و شرایط واردات خودرو را سختگیرانه کند، طبیعتا قیمت خودرو مجددا در سطح بازار افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل یزد با اشاره به وضعیت بازار خودرو در یزد گفت: هم اکنون  بازار خودور یزد در رکود شدید به سر می‌برد و همه در انتظار کاهش قیمت خودرو هستند.

وی عنوان کرد: مردم خرید خودروهای خارجی و پس از آن خودرهای چینی را ترجیح می‌دهند اما قدرت خرید آنها نسبت به سال‌ها گذشته پایین آمده است و در حال حاضر از بین خودروهای داخلی، پژو 206، پژو 207 و پژو پارس بیشتر خرید و فروش می‌شود و مورد استقبال مردم یزد قرار می‌گیرد.

پرور گفت: چنانچه خبرهایی که اعلام شده عملی شود شاهد کاهش بیشتر قیمت خودرو در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از