حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل راهداری استان یزد خبر داد:

کرایه اتوبوس‌های یزد تا مرز ۹۱۰ هزار تومان

کرایه اتوبوس‌های یزد تا مرز ۹۱۰ هزار تومان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: کرایه اتوبوس ۴۴ نفره از یزد به مرز چذابه و شلمچه هر نفر ۹۱۰ هرار تومان و از یزد به مرز مهران یک میلیون و ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر نفر اعلام شده است.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی یزدرسا با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۸ هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی زمینی در استان یزد سرویس‌دهی شدند، اظهار کرد: در سال جاری نیز ۱۰۰ دستگاه ناوگان حمل و تقل زمینی به زائران حسینی خدمت خواهند کرد و آمادگی سرویس‌دهی به زوار بر حسب تقاضا نیز وجود دارد.

وی افزود: توصیه ویژه ما به زائران این است که تا حد امکان با وسایل نقلیه شخصی خود به مرزهای کشور سفر کنند تا افرادی که توان سفر با وسایل نقلیه شخصی خود را ندارند بتوانند از وسایل نقلیه عمومی زمینی استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به نرخ کرایه اتوبوس‌های ۴۴ نفره عنوان کرد: کرایه اتوبوس ۴۴ نفره از یزد به مرز چذابه هر نفر ۹۱۰ هرار تومان، از یزد به مرز شلمچه هر نفر ۹۱۰ هزار تومان و از یزد به مرز مهران یک میلیون و ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر نفر اعلام شده است که برای اتوبوس‌های ۳۲ و ۲۵ نفره نیز به تناسب نرخ کرایه‌ها در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز طرح اربعین در استان یزد بیان کرد: طرح اربعین در استان یزد از ۱۶ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رستگاری ادامه داد: هم استانی‌های محترم در راستای تجربه سفر خوب ترجیحاً به صورت گروهی سفر خود را انجام دهند و از بازگشت بدون برنامه‌ریزی خودداری نمایند.

وی گفت: در صورتی که یزدی‌ها برنامه بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول کنند و از داشتن بلیط بازگشت اطمینان حاصل نکرده باشند، امکان اینکه دچار مشکل شوند بسیار زیاد است، بنابراین سفر به صورت برنامه‌ریزی شده بسیار ضرورت دارد.

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از