حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
استاندار یزد:

گازرسانی به رباط پشت‌بادام با جدیت پیگیری می‌شود

گازرسانی به رباط پشت‌بادام با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار یزد با اشاره به توجه ویژه به روستاها و مناطق کمتر برخوردار استان، گفت: موضوع گازرسانی به روستای رباط پشت بادام، یکی از مطالبات مشترک مردم این روستاست و تحقق آن به طوری جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد روز جمعه به اتفاق جمعی از مدیران استان با حضور در حسینیه روستای رباط پشت بادام، مطالبات اهالی این روستا را بررسی و تصمیمات لازم را برای حل آن اتخاذ کرد. 

استاندار یزد در این دیدار، توجه به روستاها را یکی از محورهای مورد تاکید رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: توجه به روستاها و پیگیری مسائل آن ها در زمره مسائل اولویت‌دار از منظر تیم مدیریتی استان بوده و با نگاه ویژه ای دنبال می شود. 
 
وی با بیان اینکه روستای رباط پشت بادام؛ یکی از روستاهای کمتر برخوردار استان است، اظهار کرد: در دیدار امروز مطالبات اهالی روستا در حوزه های بهداشت و درمان، جاده، آب، گاز و آموزش و پرورش بررسی و برای حل آن ها تصمیم گیری شد. 
 
فاطمی با اشاره به انجام دو سفر به روستای رباط پشت بادام در  طی دو سال اخیر، تصریح کرد: پیرو سفر اول به روستا، بخشی از مطالبات مردم مرتفع شد، امید است با تحقق مصوبات سفر امروز نیز، بخش دیگری از مسائل حل شود. 
 
وی در ادامه با اشاره ضرورت پیگیری گازرسانی به روستا، به عنوان یکی از مطالبات مشترک مردم گفت: با توجه به استانداردهای شرکت گاز، تحقق موضوع گاز رسانی به روستا امری سخت و زمان بر است؛ اما پیگیری‌های لازم به منظور تحقق آن صورت خواهد گرفت. 
 
استاندار یزد همچنین به لزوم توجه خاص به نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور اشاره و از اختصاص اعتباری ویژه برای پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش، دینی و فرهنگی در این روستا خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از