حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد:

یزد در هفته جاری خنک خواهد بود

یزد در هفته جاری خنک خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: در بیشتر روزهای هفته جاری نسبت به هفته گذشته در یزد هوا خنک‌تر خواهد بود.

محمدرضا شیرغلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»،گفت: از روز گذشته با شمالی‌شدن جریانات شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان یزد بودیم، به طوری که دمای بیشینه شهر یزد با کاهش 8 درجه دما نسبت به روز پنج شنبه به 22 درجه رسید.

وی افزود: دمای امروز صبح یزد هم با 4 درجه کاهش نسبت به روز گذشته به 12 درجه رسید و پیش‌بینی می‌شود از روز جاری تقریبا هوای نسبت خنکی را در استان داشته باشیم و در بیشتر روزهای هفته جاری نسبت به هفته گذشته در یزد هوا خنک‌تر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود برای امروز و فردا دمای شهر یزد در گرم‌ترین ساعات به ترتیب به 21 و 22 درجه و در خنک‌ترین ساعات شبانه‌روز آینده به ترتیب به 9 و 11 درجه برسد.

شیرغلامی با بیان اینکه تقریبا در هفته جاری به طور متناوب شاهد گذر امواج جوی از روی استان یزد خواهیم بود، گفت: با پیش‌بینی شرایط جوی برای هفته جاری شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید در سطح استان یزد و در برخی ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبارهای پراکنده باشیم.

وی ادامه داد: به خصوص برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری بارش‌های شدید در مناطق جنوبی کشور خواهیم داشت که استان یزد نیز از این شرایط تأثیر می‌پذیرد و به ویژه در مناطق جنوبی استان از جمله شهرستان‌های خاتم و مروست در روزهای میانی هفته بارش‌های خوبی را خواهیم داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از