حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یزد:

۳.۴ همت تسهیلات به یزدی‌ها پرداخت شد

۳.۴ همت تسهیلات به یزدی‌ها پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان یزد گفت: این بانک طی هشت ماهه امسال ۵۴ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال معادل تقریبا ۳.۴ همت در استان یزد پرداخت کرده است.

به گزارش «یزدرسا»، امیر حسینی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بیش از ۱۶ میلیون ایرانی مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر در ایران هستند که نشان می‌دهد عموم مردم مشتری این بانک هستند.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان یزد ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین ۱۰ بانک در کشور که منابع آنها بیش از ۲۰۰ همت است قرار دارد و این بانک ۲۴۰ همت منابع دارد که استقبال مردم از این بانک را نشان می‌دهد.

وی گفت: بیش از ۲ هزار و‌ ۳۷۰ سازمان و ارگان حقوق و مزایای پرسنل خود از مهرماه سال گذشته به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انتقال دادند و طرح مهریار یکی از طرح‌های موفق بانک مهر بوده است که خدمات خاصی را به پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌دهد و آنها از تسهیلات قرض‌الحسنه براساس واریزی حقوقشان دریافت می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه مشتری این بانک بدون ضامن می‌تواند براساس رتبه اعتباری خود وام فوری تا سقف ۵۰ میلیون تومان دریافت کند، ادامه داد: امسال از این طرح وام فوری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی شد که به عنوان برترین طرح بانکی در جشنواره دکتر نوربخش معرفی شد.

وی با بیان اینکه از فروردین ماه امسال تاکنون دو میلیون و ۵۶۸ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۳۰ هزار میلیارد تومان توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور پرداخت شده است، گفت: این بانک طی هشت ماهه امسال ۵۴ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال معادل تقریبا ۳.۴ همت در استان یزد پرداخت کرده است.

حسینی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده طی هشت ماهه نخست امسال در این بانک، برای ۲۶ هزار و ۱۹۵ به صورت آنلاین پرونده تشکیل و وام پرداخت شده است که ۴۸ درصد تسهیلات پرداخت شده در استان در این مدت را شامل می‌شود، همچنین از مجموع بیش از ۵۴ هزار فقره تسهیلات پرداختی، ۱۰ هزار و ۱۱۹ پرونده بدون ضامن تسهیلات دریافت کردند که نتیجه رویکرد تسهیل‌گری این بانک در پرداخت تسهیلات است. 

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان یزد ادامه داد: امسال در استان یزد شاهد افزایش ۲۲ درصدی در حساب‌های قرض‌الحسنه شامل ۱۷ درصد حساب پس‌انداز و ۵ درصد حساب جاری بودیم که سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از این افزایش در حساب‌های پس انداز ۹۷ درصد و در حساب‌های جاری ۵۶ درصد بوده است.

حسینی افزود: امسال در استان یزد این بانک یک هزار و ۲۵۴ فقره تسهیلات اشتغالزایی براساس تبصره ۱۸ به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان پرداخت کرده است و همچنین در طرح کالا کارت نیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یزد، ۳ هزار و ۹۸۸ فقره وام به ارزش ۰.۷ همت پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از