حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شهردار حمیدیا:

180 میلیارد تومان صرف مسائل عمرانی شهرحمیدیا شد

180 میلیارد تومان صرف مسائل عمرانی شهرحمیدیا شد

شهردار حمیدیا یزد گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه در سال گذشته صرف اجرای بیش از ۶۰ طرح عمرانی مختلف شامل پارک‌ها، بوستان‌ها، زیباسازی و پیاده‌روسازی در سطح این شهر شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا»، مرادعلی الله‌وردی  گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه پارسال صرف اجرای بیش از ۶۰ طرح عمرانی مختلف شامل پارک‌ها، بوستان‌ها، زیباسازی و پیاده‌روسازی در سطح این شهر شد. 

وی این اعتبارات را شامل کمک‌های بخش دولتی و همچنین محل درآمد شهرداری ذکر و خاطرنشان کرد: طبق مقررات، این بودجه‌ و درآمدها برای اجرای طرح‌ها و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم هزینه شد. 

شهردار حمیدیا از همکاری خوب مردم شهر حمیدیا با شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و ادامه داد: طرح‌های عمرانی همراه با پیوست فرهنگی محور اقدامات شهرداری است.

این مسئول بیان کرد: ساماندهی بلوار شهید دشتی در سه فاز به دلیل رفت‌وآمد زیاد جزو طرح‌های اولویت‌دار است که امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

الله دادی گفت: در شهر حمیدیا حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارگاه و واحد مزاحم شهری به‌خصوص در بلوار دشتی وجود دارد که انتقال آنها به مکان جدید در اولویت است.

وی بیان کرد: برای انتقال کارگاه‌های مزاحم و آلاینده شهری زمینی در وسعت ۲۹ هکتار پیش‌بینی و جانمایی شده که با تخصیص و تأمین اعتبار برای انجام آن کار اقدامات لازم صورت می‌گیرد. 

شهردار شهر حمیدیا اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال مردم به‌خصوص مسافران و میهمانان نوروزی مکان‌های مختلفی برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی تدارک دیده شده است که در حال انجام وظایف هستند.

الله دادی تصریح کرد: ۲۰ پارک درون محله‌ای در شهر حمیدیا در کنار چندین پارک بزرگ اصلی سالانه به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: کاشت 8 هزار گل زینتی و بهاری، 7 هزار اصله درخت و همچنین توزیع 3 هزار نهال بین شهروندان در راستای توسعه فضای سبز انجام شد.

شایان ذکر است: شهر حمیدیا حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است، این شهر از محله‌های رحمت‌آباد، نجف‌آباد، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس، شهرک کوثر، شهرک لاله تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از