حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر شعب بانک سپه استان یزد ابراز کرد:

4 هزار جایزه 250 میلیونی جایزه خیر‌اندیشان در بانک‌سپه

4 هزار جایزه 250 میلیونی جایزه خیر‌اندیشان در بانک‌سپه

مدیر شعب بانک سپه استان یزد گفت: 4000 جایزه 250میلیون تومانی، هدیه نیک اندیشی هموطنان در حسابهای قرض الحسنه بانک سپه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه یزد، در حال حاضر بانک سپه در صدسالگی خود به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک ایران  با بیش از 3200 شعبه در کشور و 63 شعبه فعال در استان یزد توانسته با جذب سرمایه‌های جامعه و سوق‌دادن آن به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی مؤثر و مطلوب داشته باشد.

مهدی اسماعیل بیگی مدیر شعب بانک سپه استان یزد از آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی - ارزی بانک سپه با 4 هزار جایزه ۲۵۰ میلیون‌تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان خبرداد.

علاقه‌مندان می‌توانند با افتتاح حساب به‌صورت مراجعه حضوری به شعب یا غیرحضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir و نگهداشت حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز به میزان ۱۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند. هر ۵۰ هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب‌های ریالی و هر پنج دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب‌های ارزی محاسبه می‌شود.

اسماعیل بیگی در پایان ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران استان و همیاری و همکاری مدیران بانک و استان و همچنین مشتریان و آحاد مردم  در جهت ارائه بهتر خدمات و پیشبرد امور ابراز امیدواری کرد که باهمت و تلاش مضاعف بتوانیم نخستین بانک ایرانی را که حاصل تلاش یک قرن گذشتگان ماست را پاس بداریم و سپه را به انتخاب بانک اول مردم ایران تبدیل  و ان‌شاءالله جشن برتری بانک سپه را در آینده‌ای نزدیک برگزار نماییم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از