حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان تفت:

آزادی‌خواهی فلسطینیان نمادی از قیام امام حسین است

آزادی‌خواهی فلسطینیان نمادی از قیام امام حسین است

فرماندار شهرستان تفت گفت: یکی از پیام‌هایی که مراسم اربعین به عنوان نمادی از ظلم‌ستیزی در سطح دنیا معرفی کرده است، آزادی‌خواهی است که مقاومت مردم غزه نیز بیانگر این ظلم‌ستیزی است.

علی دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با بیان اینکه در شهرستان تفت نیز همگام با کشور و سایر کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پرشور مردم در مراسم اربعین انجام شده است، اظهار کرد: در راستای حضور پرشور مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین اقدامات لازم انجام شده است و برخی از مردم شهرستان توسط کاروان‌های متعدد در این مراسم حضور یافتند.

وی افزود: این حضور پرشور و همگانی مردم از همه سلایق و ملیت‌های  و همه سنین بیانگر یک بیدارباش و آماده‌باش برای ظهور امام زمان (عج) است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به اینکه این عدالت طلبی و عزدارای برای امام حسین (ع) و یارانش بیداری اسلامی است که دنیا به آن رسیده است و نمود آن در اربعین حسینی دیده می‌شود، تصریح کرد: این اجتماع بزرگ مردمی بدون مداخله دولتی توسط مردم اجرا و انجام می‌شود و این نمادی از اقتدار دین اسلام و بیداری اسلامی است که در همه مذاهب نمود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه قیام مردم غزه ادامه‌دهنده قیام امام حسین (ع) است، گفت: در دین اسلام مهمترین رکن و اساس آن ظلم‌ستیزی است و پیام دین اسلام این است که مسلمانان ذلت‌پذیر نیستند.

دهقان ادامه داد: شهادت به عنوان یک مرگ آرمانی در میان مسلمانان و دین اسلام است و آرزوی هر مسلمانی این است که با شهادت از دنیا برود؛ مرگ به واسطه شهادت یک حیات جاودانه است.

وی عنوان کرد: آنچه که در غزه در حال رخ دادن است و رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در حال انجام است یک جنایت بزرگ است و مقاومت جبهه مقاومت دراین راستا ظلم‌ستیزی است.

فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه مردم غزه ظلم و زور را نمی‌پذیرند، گفت: مردم شریف غزه زیر بار زور نمی‌روند و خون آن‌ها جاودانه است؛ رژیم صهیونیستی با این اقدامات خود را به قهقرای چاه نفرت تاریخ فرو می‌برد.

وی افزود: تمام دنیا نسبت به این اقدامات رژیم جنایتکار صهیونیستی دیدی همراه با نفرت دارند و این اقدام از سوی تمام ظلم‌ستیزان جهان محکوم است.

دهقان تصریح کرد: یکی از پیام‌هایی که مراسم اربعین به عنوان نمادی از ظلم‌ستیزی در سطح دنیا معرفی کرده است، آزادی‌خواهی است که تمام انسان‌های آزاده‌خواه جهان به آن توجه دارند که مقاومت مردم غزه نیز بیانگر این ظلم‌ستیزی است و به لطف خداوند این ملت پیروز نهایی این جنگ ناعادلانه خواهند دشد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از