حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

انتظارات مردم از دولت چهاردهم افزایش یافته است

انتظارات مردم از دولت چهاردهم افزایش یافته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با توجه به اینکه دولت چهاردهم پس از دولت شهید رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده است، مطابق با بیانات مقام معظم رهبری انتظاراتی که از این دولت وجود دارد انتظارات بیشتری است.

محمدرضا دهقانی اشکذری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به فعالیت دولت چهاردهم پس از دولت خدمت اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت چهاردهم پس از دولت شهید رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده است، مطابق با بیانات مقام معظم رهبری انتظاراتی که از این دولت وجود دارد انتظارات بیشتری است.

وی افزود: شهید رئیسی الگویی از یک رئیس جمهور خدمتگزار را به مردم ایران ارائه داد و باید این ویژگی‌ها تکثیر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با بیان اینکه دولت چهاردهم نیز باید ویژگی‌های دولت خدمت را اشاعه دهد، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم این بود که مشکلات و مطالبات مردم به خوبی شنیده می‌شد و رئیس جمهور شهید تاکید بسیاری بر پیشگام بودن در حل مشکلات مردم داشتند.

وی تصریح کرد: امید است در دولت چهاردهم نیز این پیشگامی در حل مشکلات مردم به قوت ادامه یابد، که با توجه به رویکرد دولت چهاردهم در مسئله اربعین و درنظر گرفتن مسائل موجود در این ایام حرکت در مسیر مردم به خوبی دیده می‌شود.

دهقانی اشکذری با اشاره به مواجه شفاف دولت چهاردهم نسبت به مسئله غزه و فلسطین عنوان کرد: این مواجه شفاف دولت نسبت به عملکرد غرب و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رویکرد و بیانیه رسمی دولت در برابر شهادت اسماعیل هنیه که در روزهای آغاز دولت چهاردهم روی داد، بیانگر موضع شفاف دولت چهاردهم در مسیر دفاع از مظلومان و مقابله با تروریست‌ها است.

وی ادامه داد: دولت چهاردهم در بخش ارکان دولت و مدنظر قرار دادن ویژگی‌های افراد خدمت‌گزار به مردم که توسط مقام معظم رهبری بیان شد، تاکنون معاونان و مشاوران باتجربه را انتخاب کرده است و به نظر می‌رسد رویکرد جوان‌گرایی در این دولت کمتر به دیده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: امید در گزینه‌های بعدی ارکان دولت چهاردهم شاهد ترکیب تجربه و جوان‌گرایی و کابینه‌ای پویا و بانشاط باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از