حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

بسیج پرچم‌دار حرکت تمدن‌سازی انقلاب اسلامی

بسیج پرچم‌دار حرکت تمدن‌سازی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به‌عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی، نقش اساسی در مسیر تمدن‌سازی دارد و در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سردار غلامرضا سلیمانی، در دوره آموزشی نقش‌آفرینی فرماندهان بسیج در تبیین تمدن نوین اسلامی که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است، به نقش و رسالت بزرگ بسیج در انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: بسیج یک تشکیلات مردمی و مردم‌پایه است که از بطن مردم برخاسته و در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی فعالیت داشته است. 

وی افزود: این تشکیلات با هدف تمدن‌سازی، از طریق جامعه‌پردازی، به سمت مرحله تمدن‌سازی حرکت می کند و مساجد و محلات پرچم‌دار این حرکت هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی نقش‌آفرینی فرماندهان بسیج در تبیین تمدن نوین اسلامی، استان یزد را نمونه‌ای موفق در تحقق سند اعتلای بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج در حوزه‌های مختلف اعم از علم و فناوری، فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، امنیت مردم‌پایه و اشراف اطلاعاتی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و آماده است پرچم‌دار این حرکت تمدن‌سازی باشد.

 سلیمانی اجتماعات بسیج را در راستای هم‎‌افزایی و هم‎‌فکری بسیار مؤثر دانست و گفت: این اجتماعات می‌توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف تمدن‌سازی اسلامی ایفا کنند.

دوره آموزشی نقش‌آفرینی فرماندهان بسیج استان یزد در تبیین تمدن نوین اسلامی با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی‌ استان به میزبانی مشهدمقدس در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از