حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده مردم اردکان در مجلس:

بصیرت مردم همواره موجب شکست دشمن بوده است

بصیرت مردم همواره موجب شکست دشمن بوده است

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی همیشه سعی کردند با فتنه و دروغگویی ارزش‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند و این بصیرت مردم بوده که همیشه آنها را ناکام گذاشته است.

محمدرضا دشتی‌اردکانی در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به گذشت تقریبا یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته گفت:  کفر و الحاد جهانی به سردمداری غرب و آمریکا، در سال گذشته اذناب خود را از لانه عُزلت به در آورد و با خلق سوژه‌های کاذب، شانتاژ تبلیغاتی و فضاسازی در فضای مجازی به دنبال این بود تا بتواند با ماجراجویی زمینه‌سازی رسیدن به اهداف ناپاک خود که از جمله آنها ایجاد ناامنی، جوّ ترس، وحشت و اضطراب در جامعه هست را فراهم سازد و سرانجام بتواند به نام زن، بی حجابی و آزادی از نوع مقوله خودشان، ایران را به جامعه جاهلیّت مدرن خود وصل کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا که در روند مذاکرات برجامی نتوانست خواسته‌های سلطه‌گرانه خود را بر ملت ایران تحمیل کند و پیشرفت‌های علمی، نظامی و برنامه‌ریزی در حل مشکلات اقتصادی کشور سیر شتاب به خود گرفته بود، طرح خود را که از قبل برای انجام آماده کرده بودند اجرا کردند تا مسیر کشور را به سمت مشغول‌سازی مردم و مسئولان به غائله داخلی سوق دهند و در نهایت جلو سیر پُرشتاب پیشرفت را گرفته و به ایستائی برسانند و به حجم سنگین مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیفزایند.

وی با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی، اظهار کرد: دشمنان دین و اسلام ناب محمدی همیشه سعی کردند با فتنه و دروغگویی ارزش‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند و این بصیرت مردم بوده است که همیشه آنها را ناکام گذاشته است.

دشتی اردکانی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی دارند جوانان را گمراه کنند و آنها را نسبت به آینده ناامید سازند، گفت: آینده ایران بسیار روشن است و این مهم در گرو مشارکت و صبوری ملت است.

وی افزود: دشمنان، نقشه‌ها و هزینه‌های هنگفتی را برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران خرج می‌کنند اما همواره عدم همراهی مردم سبب شکست امپراتوری دروغ شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از