حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
چراغ راه؛

بهترین مردن،مرگ در راه الله است

بهترین مردن،مرگ در راه الله است

شهید علی برهان پور ۱۲ تیر ۱۳۴۵ در شهرستان تهران به دنیا آمد و سرانجام ۸ مهر ۱۳۶۶ در نمایشگاه هفته جنگ یزد بر اثر انفجار مهمات به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، شهید علی برهان پور ۱۲ تیر ۱۳۴۵ در شهرستان تهران به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد تحصیل کرد و دیپلم گرفت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان پاسدار با سمت آرپی‌جی‌زن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۸ مهر ۱۳۶۶ در نمایشگاه هفته جنگ یزد بر اثر انفجار مهمات به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلد برین یزد به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

امیدوارم سلام گرمم را که از فرسنگ‌ها کوه و گردنه را به‌عنوان یک انسان پیروزی مادر عزیزم امیدوارم حالت خوب باشد و کسالتی نداشته باشی خیلی دلم برایت تنگ شده انشا الله زود و با پیروزی برمی‌گردیم و اگر به درجه رفیع شهادت نائل گشتیم که... می‌گردانند

درهرحال خوب می‌دانم که آن‌طور که بایدوشاید نتوانستم وظیفه را در حق تو ادا کنم؛ ولی خوب می‌دانم که تو مرا می‌بخشی مادر جان همان‌طور که می‌دانی مرگ چیزی است انکارناپذیر که ناگهان فرامی‌رسد و حالتش متفاوت است بهتری‌ات نوع آن را که من شناخته‌ام مرگ در راه الله است به‌خاطر او و برای رضای او و هر فرد مسلمان باید از جان خود محافظت کند تا در موقع مناسب آن را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از