حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد:

تحویل سند بیش‌از هزار  طرح نهضت‌ملی‌ مسکن زارچ

تحویل سند بیش‌از هزار  طرح نهضت‌ملی‌ مسکن زارچ

رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: یک هزار و ۲۴۷ سند کاداستری طرح نهضت ملی مسکن جوانان زارچ بعد از حل مشکل ۲۰ساله اهالی این منطقه تحویل داده شد.

 به گزارش یزدرسا؛ غلامعلی دهشیری در آیین اهدای اسناد مالکیت طرح نهضت ملی مسکن جوانان زارچ اظهار کرد: تنها یک روز بعد از شهرستان شدن زارچ، به همراه اعضای شورای قضایی در قالب ملاقات مردمی در این شهر و مسجد جامع حضور یافتیم و قول حل مشکل مسکن جوانان این منطقه داده شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به فعالیت‌های تحولی در دوره تحول و تعالی و ریاست حجه‌الاسلام محسنی اژه‌ای در سطح استان یزد که موجب تقویت‌امید و اعتماد آفرینی جامعه است، افزود: امروز بعد از گذشت چند ماه و با ابتکار، شجاعت، سماجت و پیگیری‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک و همکاری دستگاه‌های اجرایی، بسیاری از مشکلات بخش‌های صنعت، معدن و... و حتی مشکلات قدیمی ثبتی از چند دهه قبل از جمله مشکل مسکن ملی جوانان زارچ حل و تعیین تکلیف شده است. این روند خدمت رایگان در دیگر نقاط استان اعم از شهر و دهستان و روستا تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تحولات اساسی زیادی در دوره فعلی انجام شده که منجر به حل مشکلات و گره‌های کور بخش‌های ثبتی در استان شده است، ادامه داد: حل مشکل بلوار امام رضا‌(ع) بافق بعد از ۴۰ سال، حل مشکل طرح نهضت ملی مسکن جوانان زارچ بعد از ۲۰ سال، صدور ۱۰۰درصدی اسناد اراضی ملی و ۶۷ درصدی اراضی کشاورزی و صدور اسناد موقوفات و قنوات، رودخانه‌ها پارک‌ها از جمله این موارد است و بخش‌هایی همچون اراضی و املاک روستایی و شهری هم در حال مستندسازی است.

رئیس شورای قضایی استان یزد یادآور شد: در دوره تحول و تعالی قضایی، با تأکید رئیس قوه قضاییه، همت دستگاه‌های قضایی استان یزد در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی در حال پیشبرد طرح‌های استان بویژه طرح‌های مشکلی داری هستند که چند دهه دچار مشکل شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش مجموعه قضایی و اجرایی، خدمتگزاری بی‌منّت برای مردم است، تصریح کرد: مردم و جوانان این شهرستان، پرتلاش با استعداد و باهوش هستند و منشأ خدمات بسیاری در استان و کشور می‌باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از