حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
یادداشت؛

ترور از روی ناکامی

ترور از روی ناکامی

چنانچه بخواهیم عملیات تروریستی کرمان را با جنایات مشابه مقایسه کنیم، باید آن را پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی بدانیم.

به گزارش «یزدرسا»، عارفه ج رشنو*؛ جنایت تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی با همراهی استکبار جهانی در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان، همه ما را متأثر کرده و خوی حیوانی دشمنان ما را بیش از پیش نمایان ساخته است‌.

اما بیایید برای لحظاتی آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود را فراموش کنیم و از زاویه‌ای دیگر به ماجرا بنگریم؛دراین زاویه دید جدید می‌توان نام این حادثه تروریستی را پیروزی بزرگ نامید! حتما از شنیدن این نام متعجب می‌شوید اما وقتی دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم، برای ما قابل درک می‌شود.

اگر بخواهیم این عملیات تروریستی را با جنایات مشابه مقایسه کنیم، باید آن را پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی بدانیم؛ زیرا:

۱. عاملان جنایات تروریستی سال‌های اخیر در ایران، غالبا گروه‌ها یا گروهک‌های تروریستی نوظهور مانند داعش، جیش‌الظلم، القاعده و.‌‌.. بودند که هیچ یک هویت و ماهیت رسمی و قابل قبولی نداشتند اما عامل اصلی جنایت تروریستی درکرمان، به صورت رسمی، موساد یعنی بزرگترین و مخوف‌ترین سازمان اطلاعات و عملیات ویژه دنیا معرفی شده است.

۲‌. مقابله با سربازان دون پایه استکبارجهانی (همچون داعش و القاعده) در شأن نظام جمهوری اسلامی که رقبای بزرگ و جهانی دارد، نبود و به ناچار نظام برای تأمین امنیت مردم خود به مبارزه با آنان می‌پرداخت؛زیرا فرماندهان اصلی دشمن پا به میدان نمی‌گذاشتند.

۳. مقابله نظام با گروهک‌های تروریستی نوظهور مانند جنگیدن یک فرمانده از ما با یک سرباز ساده از دشمن بود و مقابله با موساد به عنوان مغز متفکر استکبار جهانی، همانند جنگیدن با یک افسر ارشد اطلاعاتی از دشمن است و این همان پیروزی بزرگی است که در حادثه کرمان به دست آمد.

استکبار جهانی که تاکنون با سربازان خود در منطقه می‌جنگید، حال کارش به جایی رسیده که برای سرکوب جمهوری اسلامی ایران که کمتر از نیم قرن قدمت دارد، ازقدیمی‌ترین سازمان اطلاعاتی - عملیاتی خود (با قدمتی نزدیک به یک قرن) استفاده می‌کند و رسماً حضور این قوه فرماندهی را در جنگ تأیید می‌کند.

۴. وقتی دشمن بزرگ باشد، اقدامات او نیز خطرناک‌تر می‌شود و این جنایت فجیع نه تنها اقدامات نیروهای امنیتی ایران را زیر سال نمی‌برد بلکه توانایی عظیم آنها در خنثی‌سازی ۹۹ درصدی عملیات‌های تروریستی مشابه (برای مثال سرکوب ۴۰ گروه تروریستی در ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲) را نشان می‌دهد که حادثه کرمان با وجود مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنها، مشمول یک درصد باقی‌مانده می‌شود و این یعنی دشمن بزرگ به میدان آمده و حالا دیگر جنگ تن به تن شده است‌!

از طرفی خود رژیم صهیونیستی که خود را قوی‌ترین قدرت اطلاعاتی دنیا می‌داند، در حمله طوفان‌الاقصی از همه جهات غافلگیر شد و هزینه زیادی را متحمل گردید؛ در حالی که حادثه کرمان حتی با طوفان‌الاقصی (ازجهت ضربه اطلاعاتی - امنیتی) قابل مقایسه نیست.

۵. درنهایت با وجود جریحه‌دار شدن احساسات مردم عزیز در شهادت هموطنانمان، باید همه زوایای این جنایت را درنظر بگیریم، منصفانه بنگریم و برخود ببالیم که رقیب انقلاب ما دیگر اولاد ناپاک استکبار جهانی در منطقه نیست، بلکه سران اصلی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و این یعنی تازه ماجرا شروع شده و حالا این مبارزه در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن اینک باید شبانه‌روز منتظر پاسخ کوبنده ایران در هر زمینه‌ای باشد و حالا خوب دانست که پیروز این نبرد مردمی هستند که با پیروی از مکتب حسینی (که حاج قاسم نیز تربیت‌یافته همین مکتب بود)، شهادت را بزرگترین آرمان انقلاب خود می‌دانند و این قبیل جنایات، آخرین تلاش‌های دشمن خواهد بود.
صبور باشیم و به نصرت الهی ایمان داشته باشیم...《ألا اِنَّ نَصراللهِ قَریب》

*عارفه ج رشنو_ مسئول مرکز آزاداندیشی بسیج دانشجویی یزد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از