حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس کاهش یافت

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس کاهش یافت

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اعلام انصراف شماری از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد از کاهش تعداد داوطلبان خبر داد.

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: ۱۸ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد تاکنون از ادامه رقابت‌ها انصراف داده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد سه داوطلب از حوزه انتخابیه اردکان، دو نفر از حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و مروست، ۹ نفر از حوزه انتخابیه یزد، ندوشن، زارچ و اشکذر و چهار نفر از حوزه انتخابیه تفت و میبد انصراف دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: با این حساب در حال حاضر تعداد تائید صلاحیت شدگان استان یزد به ۲۳۸ نفر رسید که تعداد ۳۳ داوطلب از حوزه انتخابیه اردکان، ۵۶ نفر از حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و مروست، ۱۰۱ نفر از حوزه انتخابیه یزد، ندوشن، زارچ و اشکذر و ۴۸ نفر از حوزه انتخابیه تفت و میبد به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شانزدهم ماه جاری توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به وزارت کشور و ستادهای انتخاباتی استانداری‌های سراسر کشور اعلام شد.

رستگاری گفت: نتایج دریافتی از سوی فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه به داوطلبان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش مستمر عوامل اجرایی انتخابات به‌عنوان یک اولویت کاری دنبال خواهد شد، بیان کرد: لحظه‌به‌لحظه تا روز اخذ رأی به بازرسان، سربازرسان و عوامل بازرسی آموزش داده می‌شود تا وظیفه اصلی که اجرای مرّ قانون انتخابات است رعایت شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از