حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تمام ارکان کشور برای برطرف‌سازی نقطه‌ضعف‌ها تلاش می‌کنند

تمام ارکان کشور برای برطرف‌سازی نقطه‌ضعف‌ها تلاش می‌کنند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سردار حسین زارع کمالی صبح امروز در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصادی مقاومتی استان یزد با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی به همگان نشان داد که اگر فقط خداوند را در امور خود مدنظر داشته باشیم و از دستورات ولایت‌فقیه اطاعت کنیم، «ما می‌توانیم» و خداوند به وعده خود عمل می‌کند، اظهار کرد: باید همان‌گونه که در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام شده است، در جمهوری نظام و اسلامیت که حلقه متصل آن ولایت‌فقیه است، خوب بدرخشیم.

 وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را گذاشته است تا این موضوع محقق نشود؛ باید با آمادگی کامل در زمینه انتخابات که مقام معظم رهبری مرتباً تذکر داده‌اند دقت داشته باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود که همان موضوع جمهوریت نظام است به مقصود خود برسد.

زارع‌کمالی با ابراز امیدواری از حضور حماسی مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: تمام مسئولان در رده‌های مختلف باید تلاش کنند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم آورده و نقشه‌های دشمن در رسیدن به اهدافش را نابود کنند.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: برای اینکه بررسی کنیم که در جبهه حق هستیم یا در جبهه ناحق باید ببینیم دشمن چه موضوعی را مدنظر دارد و رابطه ما با این موضوعات چگونه است، دشمن در حال حاضر به‌صورت مرتب در حال بی‌اعتماد کردن مردم به مسئولان و نا‌امید کردن مردم است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مسئولانی داریم که شبانه‌روز در حال حرکت هستند و دشمن به دنبال این است که این تلاش‌ها و اقدامات دیده نشود، اظهار کرد: نقطه‌ضعف‌هایی وجود دارد؛ قبول؛ ولی راه‌حل قهر کردن و کوتاه آمدن نیست، ضرورت دارد بدانیم که تمام ارکان کشور به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا اهداف دشمن محقق نشود و ضعف‌ها برطرف شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: ‌امیدواریم بتوانیم با تلاش‌ها و اقدامات جهادی شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از