حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای در بودجه 1403

توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای در بودجه 1403

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در محله حسن‌آباد تاکنون بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت شده برای سال جدید هم ۳ میلیارد تومان آسفالت در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی گفت: در محله حسن‌آباد تاکنون بالغ بر ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر آسفالت شده برای سال جدید هم ۳ میلیارد تومان آسفالت در نظر گرفته شده است.

 وی همچنین محله صدرآباد ۵۰ هزار مترمربع از معابر محله صدرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال آسفالت شده و پیاده‌روسازی معابر این محله با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است و تکمیل فرهنگسرای بهمن با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در محله صدرآباد انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد درباره اقدامات شورا و شهرداری در محله پردیسان بیان کرد: ۴ میلیارد تومان در این محله جهت نصب دیوار بتنی در حاشیه ریل قطار هزینه شده است و بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای جدول‌گذاری و آسفالت حاشیه ریل هزینه شده که در مجموع بیش از ۱۰ هزار مترمربع آسفالت در این محله انجام شده است.

سیفی افزود: همچنین رینگ دوم شهری شامل بلوار شهیدان پارسائیان، بلوار ایرج افشار، بلوار سردار فلاح زاده به‌منظور کاهش بار ترافیکی برای مناطق حاشیه‌ای آزادشهر که تاکنون بیش از ۷۰ هزار مترمربع آسفالت برای این بلوارها انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانیم و در تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری روند توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه‌ای با قوّت ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از