حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد عنوان کرد:

جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر

جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر

مدیر آب‌وخاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهاد کشاورزی باید هرچه سریع‌تر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی یزد، نشستی با حضور محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر آب‌وخاک و مسئولین دفاتر در خصوص خساراتِ سیل اخیر و مسائل مربوط به حوزه آب‌وخاک در محل دفتر این مدیریت برگزار شد.

 بشارتی مدیر آب‌وخاک  سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهاد کشاورزی باید هرچه سریع‌تر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه، جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

عزیزیان معاون آب‌وخاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز اضافه کرد: بازدید‌های مستمر توسط کارشناسان، جهت بررسی و برآورد خسارت سیل صورت‌گرفته و اکنون می‌توان با کمک‌های بلاعوض و اعتبارات مربوطه توأم با مشارکت مردم در صدد جبران خسارت سیل اخیر اقدام نمود.

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: در تخصیص اعتبارات دولتی، اولویت با پروژه‌هایی است که در افزایش تولید نقش بسزایی داشته و پروژه‌هایی که در آن تغییر کاربری صورت‌گرفته، علاوه بر درنظرگرفتن وجه حقوقی کیفری برای مسببان، هیچ‌گونه اعتبارات دولتی در این راستا به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از