حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان یزد مطرح کرد:

حمایت مردم از نیروهای‌مسلح مایه حفظ اقتدار کشور

حمایت مردم از نیروهای‌مسلح مایه حفظ اقتدار کشور

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان یزد گفت: مسلماً حمایت جدی مردم از نیروهای نظامی باعث جلوگیری از تحقق نقشه‌های شوم دشمن و حفظ اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین مهدی دادآفرین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» در رابطه با ضرورت اقدام موشکی سپاه اظهار کرد: دشمن باید بداند که هر عملی، عکس‌العملی دارد؛ این مهم جزو مبانی اعتقادی ما مسلمانان بوده و در دنیا نیز ثابت شده است که اگر کسی ضربه‌ای وارد کرد، نباید خود را ضعیف جلوه داده و منتظر ضربات بعدی باشیم.

وی تأکید کرد: برای آنکه حریف حساب کار دستش بیاید و بداند که هر زدنی، خوردنی داشته و دوران بزن و در رو تمام شده است، ضرورت داشت که نیروهای مسلح ایران نسبت به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه عکس‌العمل نشان دهد.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان یزد تصریح کرد: اگر این حمله موشکی از سوی ایران به رژیم شرور صهیونیستی انجام نمی‌شد، پوشالی بودن هیبت و هیکل رژیم بی‌ریشه صهیونیستی برای دنیا اثبات نمی‌شد و از طرفی حمله‌ها و هجمه‌های رژیم آتش‌افروز صهیونیستی نه‌تنها غزه، بلکه فراتر از آن و حتی خاورمیانه و ایران را نیز در بر می‌گرفت.

دادآفرین گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای حمله موشکی ایران به رژیم بدذات صهیونیستی اثبات مجدد قدرت، اقتدار و امپراتوری ایران برای همه دنیا بود.

وی ادامه داد: اگرچه رژیم روبه‌زوال صهیونیستی مدعی حمله متقابل شده است؛ مسلماً این اقدام صورت نخواهد گرفت؛ چراکه جواب ایران را می‌داند و می‌تواند حدس بزنند که واکنش ایران چه خواهد بود. این تفکر فرمانده کل قوا است که اگر یکی بزنید، ۱۰ تا می‌خورید.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان یزد تصریح کرد: در جریان حمله به پایگاه عین‌الاسد، آمریکا که به اصطلاح ابرقدرت است، نتوانست هیچ واکنشی نشان دهد، رژیم کودک‌کش صهیونیست هم نمی‌تواند عکس‌العملی نشان دهد.

وی با تأکید بر اینکه برای حفظ اقتدار ایران و نیروهای مسلح کشورمان، داشتن پشتوانه مردمی اهمیت بالایی دارد، بیان کرد: با اینکه رژیم وحشی صهیونیستی خود به این شکسته مفتضحانه اقرار کرده است، دشمن تسخیر ذهن و تفکر مردم را با عملیات روانی که در بستر رسانه به راه انداخته است، دنبال می‌کند و در صدد پوشاندن تخریب ایجاد شده ناشی از موشک‌ها در پایگاه‌‌های رژیم فریبکار صهیونیستی است.

دادآفرین تأکید کرد: مردم باید آگاهی و سواد رسانه‌ای خود را بالا برده و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهند. مسلماً حمایت جدی مردم از نیروهای نظامی باعث جلوگیری از تحقق نقشه‌های شوم دشمن خواهد شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از