حالت تاریک
سه‌شنبه, 03 مهر 1403
خوابی از شهید که فرزندش را شفا داد
همسر شهید ابراهيمی مطرح کرد:

خوابی از شهید که فرزندش را شفا داد

همسر شهید ابراهيمی سريزدی گفت: فرزندم 6 ماهه بود که به بیماری بدی مبتلا شد و دکترها بدون استثنا من را جواب می‌کردند و می‌گفتند فرزندت زنده نمی‌ماند اما خوابی که از شهید دیدم باعث شفای فرزندمان شد.

زهرا باقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با بیان اینکه در سال 1365 با شهید سید محمد ابراهيمي سريزدی ازدواج کردم، گفت: شهید ابراهیمی از ابتدای تشکیل تیپ الغدیر فرمانده طرح و عملیات تیپ بود و سپس به عنوان معاون تیپ الغدیر انتخاب شد و در عملیات‌های مختلفی چون عملیات والفجر مقدماتی، عملیات خیبر، عملیات بدر، عملیات کربلای 5، کربلای 4، عملیات والفجر 8 و... نیز حضور داشت.

وی ادامه داد: زندگی مشترک ما بسیار کوتاه بود و سید علی‌محمد تنها فرزند ماست که 21 روز  بعد از شهادت ایشان به دنیا آمد، سیدعلی اسمی بود که شهید به همرزمانشان برای نامگذای بر فرزندش سفارش کرده بود و محمد هم برای زنده نگهداشتن نام این شهید برای تنها فرزندش انتخاب شد.

همسر شهید ابراهيمی سريزدی گفت: 15 سال بیشتر نداشتم و فرزندم در آن زمان 6 ماهه بود که به بیماری اسهال و استفراغ خونی مبتلا شد و دکترها بدون استثنا من را جواب می‌کردند و می‌گفتند فرزندت زنده نمی‌ماند اما خوابی که از شهید دیدم باعث شفای فرزندمان شد.

همسر شهید ابراهیمی عنوان کرد: در همان زمان بیماری سید علی‌محمد، یک شب با شهید درد و دل می‌کردم که اگر من هم مانند شما به بهشت رفته بودم معلوم بود که دیگر زن و بچه یادم می‌رفت، همان شب خواب دیدم که شهید آمد کنارم نشست و چیز سر تیزی مانند تیر را نشانه گرفت و به بازوی من زد که از درد مانند مار به خود حلقه می‌پیچیدم به او گفتم که آقا سید محمد بعد از چند وقت حالا هم اینطوری آمدی، گفت این از شدت ناراحتی حرف دیشب توست، من به فکر شما نیستم؟، (برای رفع بیماری) به بچه ماست دادی؟ من دنیایی و ناآگاه شروع کردم خندیدن و گفتم من پزشکان را به تنگ آوردم ماست به بچه بدهم، گفت مگه 6 ماهش نیست، ماست را بریز داخل شیشه‌اش و به شکل دوغ دربیار و به بچه بده، این را به بچه دادم و شفا پیدا کرد و  دیگر جواب آزمایش‌هایش بدون هیچ مشکلی بود.

وی با بیان اینکه باید جوانان و نسل جوان را با دلاورمردی‎های شهدا و همچنین اهداف و نقشه‌های شوم دشمن آشنا کرد، گفت: شهید ابراهیمی شهید مطیع محض ولایت بود و به مسئله حجاب و رعایت مسائل شرعی بسیار تأکید داشتند و در وصیت‌نامه خود سفارش کردند که دست از اسلام، امام و انقلاب برندارید و با حضور در صحنه پوزه لاشخوران شرق و غرب را  به زمین بمالید.

گفتنی است، شهید سیدمحمد ابراهیمی سریزدی متولد سال 1341 در شهرستان انار است که از دوره سوم راهنمایی همراه با خانواده به یزد آمد و در محله سلسبیل ساکن شد، وی هشتم بهمن 1365، با سمت معاون فرمانده تيپ الغدير در شلمچه بر اثر اصابت تركش به كتف، شهيد شد. پيكرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و 21 تير 1375، پس از تفحص در گلزار شهدای خلدبرين شهرستان يزد به خاک سپرده شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از