حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

دست‌اندرکاران انتخابات از رای مردم صیانت کنند

دست‌اندرکاران انتخابات از رای مردم صیانت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: همه دست اندرکاران انتخابات موظف به صیانت از آرای مردم هستند.

به گزارش یزدرسا؛ علی‌اکبر عزیزی در نشست ستاد انتخابات شهرستان میبد گفت: مشارکت مردم در انتخابات در سرنوشت و اداره کشور مهم است. رای مردم امانت است و همه دست اندرکاران انتخابات موظفند از رای مردم در انتخابات صیانت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر ضرورت نیازسنجی آموزشی با توجه به قانون جدید انتخابات و تسلط کامل تمامی عوامل انتخابات برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه افزود: دولت سیزدهم دولتی صادق الوعده و چارچوب این مسیر نیز چیزی جز خدمت خالصانه و شبانه‌روزی به مردم نیست.

عزیزی با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخابات بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند، تصریح کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر مراقبت و رصد فضای انتخاباتی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و تامین شرایط رقابت سالم کاندیدها، استفاده حداکثری از توان و پتانسیل رسانه‌ای در سطح استان، آگاهی بخشی به مردم در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع، سخنرانان، فرهنگیان و مجامع گوناگون و ارتباط تنگاتنگ میان ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از